مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: ۳۹ کارگاه تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی فصل بهار این کانون به صورت آنلاین در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۳۱۳۰۷۴

به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛  محمدجواد محمدی افزود: در شرایط قرمز شیوع کرونا و حذف کلاس های حضوری، کودکان و نوجوانان لرستانی با بهره گیری از آموزش های مجازی و مربیان خلاق و کارآزموده دوره آموزشی با کیفیتی را سپری می کنند.
 
وی ادامه داد: کارگاه‌های کانون لرستان، ویژه مخاطبان گروه‌های سنی «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا برگزار شده است و تا پایان خرداد ماه ادامه‌ دارد.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان تصریح کرد:کارگاه‌های تخصصی کانون پرورش فکری لرستان در زمینه های فرهنگی، هنری، ادبی شامل قصه گویی، حال خوش زندگی، نجوم، بازیگری، تئاتر، هنرهای نمایشی، داستان نویسی، شعر، نوشتن خلاق، متون خوانی، کاردستی، نقاشی، خوشنویسی، بازی وسرگرمی، زیست شناسی، اوریگامی، رباتیک، انیمیشن، سرود، موسیقی و عروسک سازی و ۲ کارگاه قصه گویی و نقاشی برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص در حال برگزاری است.
 
محمدی افزود: علاقه‌مندان می توانندجهت کسب اطلاع بیشتر از اخبار کانون به آدرس سایت lorestan.kpf.مراجعه نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها