فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

شناسایی و انهدام باند بین المللی قاچاق سلاح در آمل

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند قاچاق سلاح در آمل و کشف ۲۱ قبضه کلت جنگی در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی آمل و آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۳۰۲۱

به گزارش جام جم آنلاین مازندران سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق سلاح و مهمات از همسایگان غربی کشور به داخل استان و شهرستان "آمل"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "آمل" متهمان به قاچاق سلاح را که اهل شرق کشور و ساکن استان "گلستان" بوده‌اند و در امر خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی، سه متهم این پرونده در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان "آمل و آذربایجان غربی" دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی از کشف ۲۱ قبضه کلت کمری جنگی به همراه ۳۰۰ فشنگ در بازرسی از متهمان خبر داد و افزود: در این عملیات موتورسیکلت هوندا فاقد پلاک متهمان نیز توقیف شد.

 

وی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۸ قبضه سلاح جنگی و ۱۱۹ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در استان از آمادگی صددرصدی پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی و قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها