متهم با تایید حکم قصاصش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت

همسرکشی با قرص برنج برای ازدواج با دختر مورد علاقه

مرد جوان که برای ازدواج با دختر جوانی، همسر خود را با قرص برنج کشته بود با تایید حکم قصاصش در دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۱۲۹۶۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل و همزمان با مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران آغاز شد. در بررسی‌ها مشخص شد این زن بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان باخته است.

کارآگاهان پلیس آگاهی وقتی از پزشکان بیمارستان تحقیق کردند، متوجه شدند او از علت مسمومیت خود اطلاع نداشته اما شوهرش می‌دانسته مسمومیت با قرص برنج باعث بدحال شدن او شده است. این موضوع باعث شک به همسر این زن شد و ماموران او را دستگیر کردند که اعتراف کرد قرص برنج را داخل کپسول‌های میگرن همسرش ریخته و باعث مرگ او شده است.

او درباره انگیزه‌اش گفت: عاشق دختری بودم و برای رسیدن به آن دختر، همسرم را کشتم.

با تکمیل تحقیقات، متهم به قتل سال گذشته در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت و در ابتدای جلسه اولیای‌دم برای او حکم قصاص خواستند.

در ادامه متهم در دفاع از خود گفت: من معتاد بودم و به علت مشکلات چنین کاری کردم و پشیمانم. این‌که در بازجویی‌ها گفتم به خاطر دختر دیگری همسرم را کشتم، صحت ندارد. من عاشق همسرم بودم. البته با هم اختلافاتی داشتیم. روز حادثه مقداری قرص برنج خریدم و داخل کپسول‌های درمان میگرن همسرم ریختم. وقتی قرص را خورد، پشیمان شده و مجبورش کردم که بالا بیاورد. گفت حالش خوب است و فکر کردم قرص آسیبی نرسانده است. او را به بیمارستان بردم که در آنجا دکتر گفت اگر قرص را پودر کردی خطری ندارد. بعد از این‌که معده‌اش را شست‌وشو دادند، حالش بد شد و جان‌باخت.

متهم درباره دختری که با او ارتباط داشت هم گفت: من این دختر را برای ازدواج به برادرزنم معرفی کردم اما خودم به او علاقه‌مند شدم. او نمی‌دانست من متاهل هستم و از او خواستگاری کردم. من مرتکب یک اشتباه شدم و اشتباهاتم دنباله‌دار شد. نمی‌دانم چرا این کارها را می‌کردم.

قضات شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران بعد از محاکمه، مرد جوان را به قصاص محکوم کردند که با اعتراض او به حکم مجازاتش پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات دیوان عالی کشور دیروز حکم را تایید کردند.

اگر مرد اعدامی نتواند رضایت اولیای‌دم را جلب کند، به‌زودی پای چوبه دار خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها