مرگ تلخ نوازنده تومبا با حمله 8 سگ ولگرد

موسیقی غم‌انگیز پایانی (+عکس)

حمله سگ‌ های ولگرد به نوازنده جوان تومبا در بیابان‌های شهرستان شاهین‌ شهر مرگ تلخ او را رقم زد.
کد خبر: ۱۳۱۲۹۶۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، ساعت 17 دوشنبه ششم اردیبهشت امسال مردی هنگام عبور از بیابان‌های اطراف ساختمان‌ های مسکن مهر شهرستان شاهین‌ شهر متوجه حمله سگ‌ های ولگرد به مرد جوانی شد.

سعی کرد که نجاتش دهد که نشد و کم مانده بود جان خودش هم به خطر بیفتد. شتابان خود را به سمت ساختمان‌ های مسکن مهر رساند و از اهالی کمک خواست و همراه چند نفری از آنها به محل حادثه رفتند.

مرد زخمی گوشه‌ای افتاده و آثار زخم و جراحات زیادی روی بدنش بود و رمق و نای چندانی نداشت. اورژانس که آمد معلوم شد او بر اثر شدت جراحات فوت کرده است. اهالی سمت ساختمان‌های مسکن مهر شاهین‌شهر رفتند و پرس‌وجوکنان خانواده‌اش را که ساکن یکی از ساختمان‌ها بودند را یافتند. مرد فوت‌شده حسن احمدی، استاد موسیقی و نوازنده بود.

یکی از دوستان حسن احمدی که هنوز صدایش پر از غم بود به خبرنگار ما گفت: دوستم حسن متاهل بود و دو پسر خردسال داشت. او آبادانی و اهل موسیقی بود. شاگردان زیادی را آموزش داده بود. او تبحر ویژه‌ای به نواختن موسیقی و سازهای جنوبی و خوزستانی به‌خصوص تومبا داشت چون خودش اهل جنوب بود. همیشه حواسش به همسایه‌ها بود که موقع تمرین، صدای ساز باعث ناراحتی آنها نشود. به همین دلیل بیرون از خانه تمرین می‌کرد.

وی افزود: او اغلب دو بار در هفته ساز تومبا را برمی‌داشت و با خروج از خانه، 100متری طی می‌کرد و سمت بیابان‌های اطراف مسکن مهر رفته و بعد از دو ساعت تمرین به خانه بازمی‌‌گشت. چند زن و مرد هم پیش از این در آنجا مورد حمله سگ‌ها قرار گرفته و زخمی شده بودند. روز یکشنبه و قبل از حادثه مرگبار برای دوستم، مرد دیگری در حمله سگ‌های ولگرد زخمی شده بود. بیشتر مواقع خود اهالی برای این‌که جان مردم به‌ویژه کودکان به خطر نیفتد سگ‌های ولگرد را جمع‌آوری و در مکانی برده و دور می‌کنند.

موسیقی غم‌انگیز پایانی (+عکس)

حیدر صادق‌گلی، مسؤول امور معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر هم دیروز در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: این حادثه دوشنبه در زمین‌های بایر اطراف اتوبان معلم در نزدیکی مسکن مهر شاهین‌شهر اتفاق افتاد.

وی با بیان این‌که در این حادثه مرد ۳۹ساله بر اثر حمله حدود هشت سگ وحشی دچار جراحت‌های شدید شده و در دم جان باخته بود، تصریح کرد: روز یکشنبه نیز مرد ۴۳ساله بر اثر حمله این سگ‌های وحشی دچار جراحت شده و در بیمارستان بستری است.به‌زودی پناهگاهی برای این سگ‌های وحشی تأمین می‌شود و آنها را به محل جدید منتقل خواهیم کرد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها