معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:با آغاز گام دوم واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19درکشور،واکسیناسیون افراد بالای 80 سال سن از امروز سه شنبه 7 اردیبهشت ماه در سراسر کشور و به تبع آن در دانشگاه علوم پزشکی کرمان شروع شد.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۷۹
 به گزارش جام جم آنلاین کرمان :دکتر حسین صافی زاده افزود: در گام دوم واکسیناسیون سالمندان مورد هدف هستند و در اولویت نخست سالمندان بالای 80 سال مد نظر قرار دارند. 

وی ادامه داد:برای جلوگیری از ازدحام، این افرادبرای انجام واکسیناسیون از طریق مراقبان سلامت فراخوان می شوند. 

وی گفت: پیش بینی می شود در این مرحله بیش از 19 هزار نفر از جمعیت سالمند 80 سال به بالا در سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمان علیه بیماری کووید 19 واکسینه شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: امیدواریم با همکاری مردم عزیز و با برنامه ریزی انجام شده بتوانیم افراد بالای 80 سال سن تحت پوشش واکسیناسیون قرار داده شوند و با پایان این گروه سنی، گروه سنی 75 تا 79 سال وارد مرحله واکسیناسیون قرار خواهد گرفت و به تدریج گروه های بعدی نیز مود نظر هستند.

 وی تاکید کرد:در حال حاضر سامانه ای برای ثبت نام وجود ندارد بلکه از طریق مراقبان سلامت در هر پایگاه بهداشتی به جمعیت تحت پوشش اطلاع رسانی می شودوافراد بالای80سال سن برای واکسیناسیون فراخوان می شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها