مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان؛

آبرسانی سیار به ۸۳ روستای استان سمنان

معاون عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه امسال با کمبود آب در استان سمنان مواجه هستیم، گفت: برای آبیاری درختان فضای سبز و پارک‌ها نباید از آب شرب استفاده شود.
کد خبر: ۱۳۱۲۶۰۰

به گزارش جام آنلاین از سمنان، منوچهر فخری در گردهمایی شهرداران استان سمنان، با اشاره به اینکه هوا گرم شده است و بسیاری از مردم به تفرجگاه و پارک‌ها می‌روند، گفت: هرگونه تجمعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع است و شهرداری‌ها باید نظارت کامل را برای جلوگیری از این مهم داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید بحث کرونا جدی گرفته شود، افزود: حفظ جان و سلامت مردم از وظایف مهم شهرداری‌ها و مدیران خدمات شهری محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه حمایت از همکاران خدماتی بسیار مهم و ضروری است، گفت: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برای همکاران خدماتی ماسک، مایع ضدعفونی و لباس مناسب تهیه شود.

فخری با تأکید بر اینکه کمتر از دو ماه تا برگزاری انتخابات بیشتر زمان نداریم، خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شد.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد، گفت: شهرداران و مدیران خدمات شهری باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرداری‌های استان سمنان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در زمینه اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع شدند، اظهار کرد: استان سمنان دارای شهرداران باتجربه است.

فخری با تأکید بر اینکه امسال با کمبود آب در استان سمنان مواجه هستیم، افزود: برای آبیاری درختان فضای سبز و پارک‌ها نباید از آب شرب استفاده شود.

او خواستار رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز و ارائه گزارش فعالیت شهرداری‌ها در سال گذشته به‌صورت ویژه تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها