نظارت‌های کرونایی در سمنان تشدید و ۱۵۴ بازرسی در چند روز گذشته از مراکز مختلف انجام شده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۵۹۵

به گزارش جام آنلاین از سمنان، بازدید سرزده حجت‌الله ولی‌پوری‌اصلانی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان، حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان و حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از واحد تولیدی کندر در شهرک صنعتی سمنان با هدف بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا انجام شد.

شرکت تولیدی کندر در زمینی به مساحت حدود ۸۵ هزار مترمربع در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.

انواع مواد شوینده، ضدعفونی‌کننده، شامپو، خمیردندان و ... در این واحد تولید می‌شود و با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال ۴۲۹ نفر فراهم شد.

بازدید سرزده مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان و همراهان او از واحد تولیدی پاریزان صنعت در شهرک صنعتی سمنان نیز با هدف بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا انجام گرفت.

شرکت تولیدی پاریزان صنعت در زمینی به مساحت بیش از ۲۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی سمنان مستقر بوده و با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال حدود ۱۰۰ نفر فراهم شده است.

اصلانی، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی و رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد کرونا در استان سمنان به فارس می‌گوید: با توجه به تشدید روند سرایت ویروس کرونا در موج چهارم، در روزهای گذشته ۱۵۴ جلسه بازرسی و نظارت از دوایر دولتی، بانک‌ها، مؤسسات، اصناف، واحدهای تولیدی و صنعتی در استان انجام شد.

او گفت: گزارشات انجام بازرسی‌ها به‌طور مستمر به ستاد استانی مبارزه با کرونا برای هرگونه اقدام لازم ارسال می‌شود.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد کرونا در استان سمنان اضافه کرد:‌ بدون شک، به جهت در اولویت قرار گرفتن سلامت جامعه، بازرسی‌ها تا پایان وضعیت موجود به‌طور مستمر و متوالی انجام و گزارش لازم ارائه خواهد شد.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها