منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر هشدار در جنوب فلسطین اشغالی در نزدیکی نوار غزه خبر داده‌اند.
کد خبر: ۱۳۱۲۵۳۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر هشدار در شهرک سدیروت در جنوب فلسطین اشغالی خبر داده اند.

به گزارش روزنامه جروزالم پست، این آژیر هشدار در نزدیکی نوار غزه و در ساعات اولیه بامداد دوشنبه صدا در آمده است.

این رسانه صهیونیستی با احتمال پرتاب راکت از سمت نوار غزه اضافه کرد، به نظر می‌رسد سامانه گنبد آهنین فعال شده و در حال رهگیری راکتهای فلسطینیها از نوار غزه است.

برخی گزارشها حاکیست که شامگاه یک شنبه نیز دو راکت از سمت نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده بود. 

 «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از پایان نشست با فرماندهان نظامی این رژیم طی روزهای گذشته گفته بود که درباره نوار غزه دستور داده که برای هر سناریوی احتمالی آماده باشند.

تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی پس از آن آغاز شد که جوانان فلسطینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به علت اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ممانعت از ایجاد تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت این ماه مبارک در شهر قدس و به ویژه در اطراف مسجد الاقصی با نیروهای صهیونیست چند بار درگیر شدند تا اینکه شامگاه پنجشنبه، درگیری‌های میان دو طرف به شدت تشدید شد و هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، بیش از ۱۰۰ فلسطینی مجروح شدند.

پس از چند روز درگیری، شامگاه یک شنبه رسانه‌ها از عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از دروازه دمشق در اطراف مسجد الاقصی و پیروزی فلسطینیها خبر دادند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها