رییس اداره گاز شهرستان دره شهر از گازرسانی به 78 واحد تولیدی و صنعتی شهرستان دره شهر خبر داد
کد خبر: ۱۳۱۲۵۲۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛هاشم فرهادی گفت: پايداري و شبکه و تاُمین مستمر و بدون وقفه گاز برای پشتیبانی زنجیره تولید واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان و همچنین اجرای عملیات گازرسانی به سایر واحدهای تولیدی بدون گاز، اولین قدم برای تحقق نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب نام است.

وی  افزود: شرکت گاز استان ایلام نه تنها شعار نمی دهد بلکه در عمل با گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی تا کنون نقش خود را به درستی انجام داده و نیز برای تحقق شعار نامگذاری سال جاری، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد تا رضایت عمومی و آحاد مختلف مردم در زمینه های مختلف حاصل شود.

برخورداری 100درصدی جمعیت شهری از گاز

وی با اشاره به اینکه 100 درصد جمعیت شهری و 98 درصد روستایی شهرستان دره شهر از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: در مجموع دو شهر دره شهر و ماژین و همچنین 51 روستای این شهرستان گازدار می باشند.

رییس اداره گاز شهرستان دره شهر تصریح کرد: تاکنون 362 کیلومتر خطوط لوله گاز شامل 40 کیلومتر خط انتقال، 24 کیلومتر خط تغذیه و 298 کیلومتر شبکه در مناطق شهری و روستایی دره شهر انجام و 19 ایستگاه TBS و CGS گاز در این مناطق احداث شده است.

فرهادی از افتتاح دو روستای پشته ماژین در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 14 هزار خانوار در مناطق شهری و روستایی دره شهر وجود دارد و تا کنون 13 هزار و 830 خانوار گازدار شده اند که از این تعداد، 533 مشترک جدید در سال 99 اشتراک پذیری و گازدار شده اند و عملیات گازرسانی به دو روستای باقیمانده شهرستان نیز که دارای قابلیت گازرسانی می باشند در سال جاری اجرایی می گردد و شهرستان دره شهر نیز به شهرستانهای سبز استان و کشور می پیوندد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها