سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

هر۳ دقیقه یک هرمزگانی به کرونا مبتلا می شود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به سرعت بالای شیوع ویروس کرونا، در هفته گذشته در هرمزگان هر سه دقیقه یک نفر به کرونا مبتلا شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به سرعت بالای شیوع ویروس کرونا، در هفته گذشته در هرمزگان هر سه دقیقه یک نفر به کرونا مبتلا شده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۴۷۹

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به سرعت بالای شیوع ویروس کرونا، در هفته گذشته در هرمزگان هر سه دقیقه یک نفر به کرونا مبتلا شده است.

 دکتر فاطمه نوروزیان گفت: در سومین روز از اردیبهشت ماه با جان باختن یک مرد ۷۵ ساله از بندرعباس بر اثر کرونا، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۹۹ نفر رسید.

دکتر نوروزیان با بیان این که اکنون در مجموع ۴۶۱ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند افزود: از مجموع بستری ها، ۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی گفت: آمار بستری‌ها در این هفته نسبت به هفته قبل افزایش ۷ درصدی دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در بسیاری از شهرستان‌های استان همچنان روند افزایشی دارد؛ افزود: این آمار در بندرعباس، قشم، میناب، بستک، بشاگرد، جاسک و بوموسی روند بیشتری به نسبت دیگر شهرستان‌های استان دارد.

دکتر نوروزیان به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا هم اشاره کرد و گفت: در هفته اخیر هر سه دقیقه یک نفر در استان به کرونا مبتلا شده است و در روز ۳۰ فروردین نیز با ابتلای ۶۴۱ نفر به کرونا رکورد بیشترین امار مبتلایان به کرونا از آغاز همه گیری کرونا تاکنون در استان به ثبت رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که با اعمال دقیق‌تر محدودیت‌ها و همچنین همکاری بیشتر مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در روز‌های آینده شاهد مهار روند رو به رشد این بیماری در استان باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها