متخصصان مجموعه «پویا فراوران کامیاب» موفق شده‌اند از هسته‌ خرما که پیش‌تر جزو ضایعات بود، محصولاتی فراسودمند و با ارزش‌افزوده بسیار بالا تولید کنند

فلاوینا، هسته خرما را طلا کرده است!

اگر می‌خواهید از کیفیت آب خانه مطمئن باشید، دستگاه‌ های تصفیه آب «پاک‌ آبان ایلیا گستر» را امتحان کنید

آب پاک و بدون آلودگی با زینود

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی لیوانی را زیر شیر آب می‌‌گیرید، متوجه شوید رنگ آب کمی کدر است یا ذرات ریز شبیه شن در آن پیدا کنید.
کد خبر: ۱۳۱۲۴۶۴

با اینکه در اغلب خانه‌ها آب تصفیه شده لوله‌کشی در دسترس است، به دلیل رسوبات درون لوله‌ها یا مشکلات دیگر، مصرف‌کننده احساس می‌کند آب هنوز هم نیاز به تصفیه مجدد دارد.

آب پاک و بدون آلودگی با زینود

آبی که قرار است تشنگی ما را برطرف کند و سلامتی برایمان به همراه داشته باشد ممکن است با املاحی که همراه داردموجب ایجاد بیماری شود.

شاید به همین علت است که دستگاه‌های تصفیه آب در زمانه ما محبوبیت زیادی یافته‌اند. در این رابطه شرکت «پاک‌آبان ایلیا‌گستر» خدمات جالب توجهی را در حوزه تصفیه و آلودگی‌زدایی از آب ارائه می‌کند.

علی‌ اصغر ایرانی، مدیرعامل شرکت «پاک‌ آبان ایلیا‌ گستر» می‌گوید:«ما در حوزه پخش دستگاه‏های تصفیه آب سال‌ها تجربه داشتیم. اما وقتی واردات دستگاه‌های خارجی با مشکل مواجه شد و قیمت دستگاه‌های وارداتی شدیدا افزایش یافت به این فکر افتادیم که بعضی از قطعات را در ایران تولید کنیم. اکنون نیز تولید کننده دستگاه‏های تصفیه آب زینود هستیم.

سامانه مشاوره هوشمند خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از نکاتی که هنگام خرید دستگاه‏های تصفیه آب پیش می‌آید این است که مشتریان نیاز دارند مشاوره دقیقی دریافت کنند و بتوانند تمام پرسش‌هایشان را بپرسند و در ازای آن پاسخ و پیشنهاد خرید دریافت کنند. در این رابطه شرکت پاک آبان ایلیا گستر سعی کرده با ارائه مشاوره هوشمند این نیاز مشتری را پاسخ بدهد. در سامانه مشاوره هوشمند این شرکت از مشتری سوالاتی پرسیده می‌شود و در نهایت متناسب با نیاز و دغدغه‏اش محصولاتی مشخص به او پیشنهاد می‌شود که می‌تواند بین آنها بهترین نمونه را انتخاب کند.

رفع یکی از معضلات فراگیر در دستگاه‌ های تصفیه آب

علی اصغر ایرانی، مدیرعامل شرکت می‏گوید: «مخزن‌های تولید داخل اغلب پلاستیکی بودند و وقتی تحت فشار قرار می‌گرفتند به شکل خطرناکی منفجر می‌شدند و صدای مهیبی تولید می‌کردند که ساکنان ساختمان را دچار ترس و اضطراب می‌کرد. ما برای حل این مشکل مطالعه و تحقیق کردیم و به این نتیجه رسیدیم ساخت مخازن فلزی می‌تواند خطر انفجار و ترکیدگی را کاهش دهد. بنابراین مخزن‏هایی از جنس فلز تولید کردیم که مانند بهترین برندهای خارجی، عملکرد خوبی دارد. ساخت سوییچ‌هایی که برای قطع و وصل دستگاه به کار می‌رود از دیگر تولیدات شرکت است که بسیار پر کاربرد است.»

ارائه محصولی جدید و کاربردی در آینده

شرکت پاک‌آبان ایلیا گستر در نظر دارد برای توسعه و ارتقای محصولاتش در آینده‌ای نه چندان دور از دستگاه تصفیه آب رو میزی که شبیه دستگاه اسپرسوساز است رو نمایی کند. دستگاهی که کم‌حجم است، جای زیادی نمی‌گیرد و برای کسانی که به هر دلیلی می‏خواهند آن را روی میز یا کابینت قرار دهند، ظاهر زیبایی دارد.

دعوت به همکاری برای اعطای نمایندگی

شرکت پاک‌ آبان ایلیا گستر از فروشگاه‌های تصفیه آب، لوازم خانگی، تعمیرات کولر و پکیج و مشاغل تاسیساتی دعوت می‌کند برای اخذ نمایندگی از این شرکت اقدام کنند. لازم به ذکر است که شرایط ویژه‏ای برای کسب‌و‌کارهایی که از شهر تهران با شرکت ایلیا گستر وارد همکاری شوند در نظر
گرفته می‌شود.

مزیت‏ های دستگاه تصفیه آب کیسی زینود

پکیج‏ های کیسی، زیبا و کم حجم

یکی از نقص‌های جدی که در طراحی دستگاه‌های تصفیه آب رایج وجود دارد شلنگ‌ها و لوله‌های فراوانی است که هنگام نصب و استفاده معمولا در هم پیچ می‌خورند و منظره زشت و نامرتبی را ایجاد می‏کنند. برای رفع این مشکل ،کیسی طراحی شده است که تمام قسمت‌های دستگاه در آن جا می‌گیرد و لوله‌ها و اتصالات به خوبی پوشیده می‌شود. این نوع بسته‌بندی محفظه‌دار و نحوه قرارگیری اتصالات در آن کمک می‌‏کند وقتی دستگاه در کابینت و زیر سینک ظرفشویی قرار می‌گیرد به جایی گیر نکرده و دچار مشکل نشود.

جلوگیری از ورود غبار و آلودگی به دستگاه

تمیزکردن و بهداشت شلنگ‏های دستگاه تصفیه آب از دیگر مسائلی است که مصرف‌کنندگان غالبا با آن مواجه هستند. در مدل‌های جدید محفظه‌دار (کیسی) زینود که به بازار عرضه شده، دیگر مشکل مربوط به تمیزکردن اتصالات حل شده و نیازی به بازکردن تمام لوله‌ها برای غبار روبی نیست. محفظه‌ای که لوله‌ها و کل دستگاه در آن قرار می‌گیرند از ورود آلودگی و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند و به آسانی می‌شود آن را تمیز کرد.

جایگزین‌ کردن فیلترهای «اینلاینی» به جای «کارتریجی»

فیلترهای دستگاه تصفیه آب هر چند وقت یک بار به رسیدگی و تعویض نیاز دارند تا بهتر کار کنند. معمولا در مرحله تعویض فیلترهای دستگاه های غیرکیسی، شلنگ‌ها ممکن است آلوده باشند و این آلودگی‌ها به داخل آنها هم وارد شده و باعث تولید آلودگی و قارچ شود. برای همین بهتر است خود شلنگ‌ها هم تعویض شود. اما در دستگاه‌های کیسی مانند دستگاه زینود از فیلترهای اینلاینی استفاده می‌شود که در تعویض آنها، دست فرد با هیچ‌کدام از بخش‌های داخلی فیلتر تصفیه آب ارتباط پیدا نمی‌کند واین مزیت بسیار مهمی است. اما در دستگاه‌های معمولی یا کارتریجی در زمان تعویض، احتمال ورود آلودگی به داخل فیلتر وجود دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه‌های زینود گارانتی دارند و در صورت بروز مشکل به‌آسانی می‌توان از خدمات پس از فروش آن استفاده کرد. نحوه کار به این صورت است که پس از نصب دستگاه ، مشخصات کامل اعم از مشتری، فروشنده، نصاب، نام محصول و زمان نصب وارد سیستم شده و ثبت می‌شود و در زمان نیاز، به صورت حرفه‌ای خدمات پس از فروش به‌مشتری ارائه خواهد شد.

قیمت پایین در مقایسه با نمونه‌های خارجی

قیمت محصولات زینود در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی کمتر است و در مقایسه با نمونه‌های ایرانی تلاش کرده است بیشترین کیفیت را ارائه کند.

شاید نمونه‌هایی با قیمت کمتر در بین تولیدات داخل پیدا بشود، اما آنچه برای زینود اهمیت بیشتری داشته ارائه کیفیت بالا بوده است برای آن که مشتری بدون مشکل تا سال‌ها از محصول زینود استفاده کند.

ارتباط با «پاک‌آبان ایلیا گستر»:

www.xinode.org

xinode.team

شماره های تماس:
02133121212 و 02177948117
02177941828

آدرس: تهران، خیابان دماوند، برج دماوند، طبقه ۵ ، واحد ۵۶

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها