استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید متناسب با نیاز مخاطب جوان ترویج داده شود گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ غنی است که همه دستگاه‌ها وظیفه دارند بخشی از وقت و هزینه خود را صرف این امور کنند.
کد خبر: ۱۳۱۲۳۹۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی زینی‌وند،در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه ادارات نسبت به چاپ کتاب شهدا اهتمام داشته باشند اظهار داشت: کتاب شهدا باید بر اساس یک فرمت مناسب چاپ و تهیه شود که اثرگذاری داشته باشد.

وی بااشاره به اینکه چاپ کتاب شهدا به‌گونه‌ای باشد که به تمام شهدا پرداخته شود و اینگونه نباشد که از یک شهید چند کتاب و از یک شهید هیچ اطلاعاتی نداشته باشیم گفت: کتاب برای شهدا باید از کیفیت لازم برخوردار بوده و اثرگذاری مناسب را داشته باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس ایجاد شده برای کشور جاذبه‌های زیادی دارد که اگر به خوبی تبیین شود برای تمام نسل‌های آینده اثرپذیر خواهد بود افزود: از ظرفیت دفاع مقدس باید برای جلوگیری از انحراف نسل جوان جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید متناسب با نیاز مخاطب جوان ترویج داده شود ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ غنی است که همه دستگاه‌ها وظیفه دارند بخشی از وقت و هزینه خود را صرف این امور کنند.

زینی‌وند، با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید به وظیفه خودمان در قبال این عزیزان عمل کنیم گفت: ساماندهی مرقد مطهر شهدای گمنام در اولویت حوزه معاونت عمرانی استانداری است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه جمع‌آوری اسناد و مستندات جنگ بسیار اهمیت دارد و باید کار پژوهشی دقیق صورت بگیرد افزود: در بحث شهدا چندوجهی باید کار کرد و مقام معظم رهبری بر سه کلید واژه اسلامی، انقلابی و ایرانی تاکید دارند تا همه اقشار تحت پوشش داده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها