با کمک دفتر مقام معظم رهبری و به همت امام جمعه:

سفره ولایت با دو هزار پرس غذای گرم در شهر امیرکلای بابل پهن شد

فرمانده سپاه کربلا خبر از اجرای طرح مواسات و همدلی در سال جاری با کمک مردم، خیّران و نهادهای مختلف به ارزش ۲۸ میلیارد تومان داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۳۶۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران سردار سیاوش مسلمی شامگاه شنبه در آئین نهضت کمک‌های مومنانه بیان اینکه از ابتدای سال جاری همانند سال قبل کمک مومنانه با کمک مردم، خیران، نهادهای مختلف از جمله سپاه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل، و غیره برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری ۲۸ میلیارد تومان برای کمک مومنانه جمع آوری و توزیع شده است.

 

وی گفت: به واسطه عید نوروز سعی کردیم محتویات کمک مومنانه را براساس نیازمندی‌های خانوارها نظیر آجیل، شکلات و غیره را تأمین کنیم و در ماه مبارک رمضان، گوشت، مرغ، سویا، برنج، روغن و غیره در بسته‌های معیشتی تدارک دیده شده است.

 

مسلمی افزود: امروز با همکاری بنیاد مستضعفان ۱۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است و همچنین ۲۷۳ سری جهیزیه از عید نوروز تاکنون بین خانوارها نیازمند توزیع کردیم که ۸۵ سری امروز توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در حوزه تأمین جهیزیه در مجموع ۷.۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: برای توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی نیز ۵ میلیارد تومان صرف شده است.

 

وی گفت: هرجا که بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم و به فکر نیازمندان باشیم در واقع بزرگترین مبارزه با استکبار جهانی است زیرا استکبار می‌خواهد ناامیدی را بین مردم ترویج کند.

 

وی استفاده از کالاهای ایرانی را در تأمین جهیزیه امری مهم و اساسی برای رونق بخشی به تولید دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها