پلیس با انتشار کلیپ های کودک آزاری برخورد می‌کند

جزئیات آزار کودک استقلالی

رئیس معاون اجتماعی پلیس فتای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتشار هرگونه کلیپ که باعث تشویش و جریحه دار شدن احساسات عمومی شود، جرم است.
کد خبر: ۱۳۱۲۳۲۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، مرتضی پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا در گفتگو با   باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزئیات آزار کودک استقلالی، اظهار کرد: براساس قانون مجازات اسلامی، فصل جرایم رایانه‌ای انتشار هرگونه کلیپ، عکس نوشته و ... که باعث تشویق و جریحه دار شدن احساسات عمومی شود، جرم است و مجازات برای آن درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام کلیپ‌های کودک آزاری، حیوان آزاری و ... توسط پلیس فتا ناجا همیشه کشف و مجرمان به مقام قضایی معرفی می‌شوند، گفت: تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی به ما نشان داده است، کسانی که اقدام به چنین اعمالی می‌کنند وقتی با جرم بودن اعمالشان روبه رو می‌شوند اظهار می‌کنند که برای سرگرمی چنین اقدامی را انجام داده است و هدف دیگری نداشتند همچنین اطلاع نداشتند که کلیپشان در فضای مجازی این چنین پخش خواهد شد.

پاشایی خاطرنشان کرد: معدود کاربران فضای مجازی با اهداف خاص مانند جذب فالوور و ... چنین کلیپ‌هایی را منتشر می‌کنند و افرادی که چنین اقدامی را انجام می‌دهند باید بدانند که چنین اعمالی برایشان عواقب خوبی ندارد و پلیس با این نوع رفتار برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها