استقلال به دنبال باز پس گرفتن صدر

آبی خطرناک‌تر می‌شود

 بعد از بازی اول استقلال - الدحیل، صبری لاموشی سرمربی تیم قطری در نشست خبری عنوان کرد یک دیدار دشوار و دیوانه‌وار را پشت‌سر گذاشتیم‌. حالا با ورود به نیمه‌شب یکشنبه یک بار دیگر استقلال و الدحیل باید به مصاف هم بروند. دیداری دشوار‌تر از قبل برای هر دو تیم.
کد خبر: ۱۳۱۲۱۶۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ؛ در حال حاضر الدحیل با 7 امتیاز صدرنشین است و استقلال با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد. اما این گروه الاهلی عربستان را هم دارد که با پیروزی مقابل الشرطه عراق خودش را به جمع مدعیان صعود اضافه کرد تا گروه C تبدیل به جذاب‌ترین گروه مسابقات شود.

امشب ابتدا الاهلی به مصاف الشرطه می‌رود و هیچ بعید نیست با تکرار پیروزی دور رفت، امتیازاتش را به 7 برسد. در این شرایط بردن برای شاگردان فرهاد مجیدی در مصاف 45 دقیقه بامداد فردا، حکم طلا را پیدا می‌کند.

استقلال اگرچه اولین شکست را در میان نمایندگان فوتبال ایران در این فصل لیگ قهرمانان متحمل شد، اما آمارها می گوید همچنان یکی از بهترین تیم‌های غرب آسیاست. آبی‌ها با 11 گل زده و با نرخ 31‌درصدی شوت‌هایشان که تبدیل به گل شده است بهترین تیم در فاز هجومی هستند. آنها با میانگین پاس 535 در هر بازی، به لحاظ گردش توپ و کار تیمی هم در رده دوم قرار دارند. دیگر ویژگی‌های تیم فرهاد هم دقت پاس، میانگین شوت در چارچوب و تعداد بالای کرنری است که از حریفان می‌گیرند. تیم خوب استقلال با این توان بالا شایسته صدرنشینی در گروه C است و منتظریم که این اتفاقا بامداد فردا برای پسران آبی ایران رقم بخورد.

به دنبال اولین برد

الدحیل در حالی بامداد امشب و در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال می‌رود که تا پیش از این بازی، 9 بار مقابل نماینده‌های فوتبال ایران قرار گرفته بود. نتایج بازی‌های قبلی می‌گوید که تیم قطری توانسته آمار خوبی مقابل نمایندگان ایران از خودش به جا بگذارد. با احتساب بازی سه شب پیش، الدحیل 7 پیروزی، یک تساوی و یک شکست مقابل نمایندگان کشورمان در رقابت‌های آسیایی  به دست آورده است.

از طرف دیگر، این چهارمین بازی الدحیل و استقلال در رقابت‌های آسیایی است. در سه بازی قبلی، الدحیل دو پیروزی به دست آورده و یک بازی هم در دو فصل قبل لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر‌یک به پایان رسید. استقلال با پیروزی در بازی امشب، می‌تواند اولین بردش مقابل این نماینده قطری را جشن بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها