در سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت:

رشد تولید گندله و کنستانتره مجتمع گل‌گهر سیرجان

در آئین گرامیداشت هفته سلامت از پرسنل ایمنی و بهداشت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و پزشکان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۹۴۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:معاون پشتیبانی مجتمع گل‌گهر سیرجان در این مراسم گفت: گرچه حوزه hse در صنعت معادن رشد خوبی داشته، اما هنوز نوپاست و لازم است بیش از این توسعه یابد چرا که طبیعتا اگر رعایت بهداشت حرفه‌ای و ایمنی نباشد، تولید هم نخواهد بود و صنایع به مشکل بر می‌خورند.

 محمدجواد فریدونی افزود: در سلامت جسم، بهداشت حرفه‌ای نقش به سزایی دارد، اما جنبه‌های سلامت روحی و روانی نیز در کنار سلامت جسمانی مهم است که البته در شرکت گل‌گهر هر دو این مباحث مدنظر بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در این مراسم گفت: در مقابله با کرونا شرکت گل‌گهر وسایر شرکت‌های منطقه گل‌گهر از حوزه سلامت شهرستان به خوبی حمایت و پشتیبانی کردندوعلاوه بر این، با اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای که در شیوع کرونا در شرکت‌های منطقه داشتند، نگرانی‌های شهرستان برطرف شد و خداراشکر مشکل خاصی در منطقه به وجود نیامد.

 محمد موقری‌پور ادامه داد: در حوزه محیط‌زیست؛ شرکت گل‌گهر توانسته تفاهم خوبی بین صنعت و محیط‌زیست برقرار کند تا این دو دوشادوش هم جلو بروند و حتی در توسعه فضای سبز نیز اقدام خوبی انجام شده است.

مدیر ایمنی، بهداشت ومحیط زیست شرکت گل‌گهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدافعین سلامت در شهرستان، گفت: نیروی انسانی زمانی می‌تواند یک سازمان را به سر منزل مقصود برساند که هم جسمانی و هم روحی سالم باشد؛ این مهم همواره مد نظر مدیران ارشد شرکت گل‌گهر بوده و هست و در برنامه‌های جامع و اسناد آتی و چشم انداز شرکت، اینها بیش از این در اولویت است.

حمزه اله‌بخشی، در ادامه سخنانش به ارائه گزارش عملکرد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حوزه سلامت پرداخت.

در پایان این آئین از پرسنل حوزه سلامت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و پزشکانی که با شرکت همکاری دارند، تجلیل شد و سپس حاضرین با حضور در آرامگاه شهدای گمنام مجتمع، به زیارت قبور این شهدای معظم رفتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها