با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری؛

جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز 1403 برگزار شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر مطرح کرد

تجدید نظر در تعرفه های عوارض درآمدی شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار  تجدید نظر درکاهش تعرفه های عوارض درآمدی شهرداری با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی مردم شد...
کد خبر: ۱۳۱۱۸۳۰

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار  تجدید نظر درکاهش تعرفه های عوارض درآمدی شهرداری با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی مردم شد.

 رباب عبیدی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با طرح  گلایه های شهروندان درخصوص افزایش بی رویه تعرفه های درآمدی شهرداری گفت :درخواست دارم شهردار و امورمالی شهرداری به شورا فرا خوانده شده و دراین خصوص تبادل نظر و تغییراتی صورت پذیرد. با توجه به تعطیلی یک هفته ای شهرداری به دلیل کرونا درخواست دارم جهت استفاده شهروندان از این فرصت، جایزه۳۰٪ خوش حسابی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده تا شهروندان بتوانند از این امتیاز بیشتر  استفاده کنند.

وی اضافه کرد: بازنشستگان زیادی با ما تماس داشتند که چرا نامه درخواست بازنشستگان درخصوص احداث خانه امید در پارک شغاب در شورا مطرح نمی شود موضوعی که مصوبه شورا چهارم نیز دارد و نامه آن آبان ماه به شورا ارسال شده است و  با توجه به اینکه  میراث فرهنگی اعلام نموده شورا به دلیل وجود قبرستان ایلامی ها درآن مکان  نمی تواند مجوزی صادر کند درخواست دارم قطعه زمینی در نقطه ای دیگر از این پارک یا یکی از پارک های موجود درسطح شهر کارشناسی شده به نوعی که به فضای سبز ما و دید دریا آسیب نزند به احداث خانه امید اختصاص پیدا کند و موضوع درخواست آنان در  صحن شورا مطرح شود. 

عبیدی افزود: در زمان تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری پیشنهاد دادم سامانه الکترونیکی شهرسازی  شهرداری به منظورانجام امورات مردم به صورت غیر حضوری راه اندازی شود که با توجه به شرایط کرونا درخواست دارم هر چه سریعتر این سامانه در جهت کاهش مراجعه کنندگان به شهرداری وتسریع درکارها راه اندازی شود.

گفتگو از زهرا ماندانیان فرد، جام جم آنلاین بوشهر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها