مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان:

صدور ۲۰ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری در زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از صدور ۲۰ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری استان در سال ۹۹ خبر داد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از صدور ۲۰ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری استان در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۱۷۱۸

به‌گزارش جام جم آنلاین زنجان، امیر ارجمند  با اعلام این خبر، اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۲۰ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۹۷۹میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریالی صادر شده است که با اجرای این طرح‌ها، برای ۴۴۷ نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان در بخش‌هایی نظیر احداث مراکز اقامتی اعم از هتل، هتل‌آپارتمان و مهمان‌پذیر، مجتمع‌های گردشگری، سفره‌خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، اردوگاه گردشگری، اقامتگاه‌های سنتی، مجتمع تفریحی و سرگرمی، محیط‌ها و پارک‌های طبیعت‌گردی و گردشگری عشایر در سطح استان متمرکز شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان تصریح کرد: راه‌اندازی تأسیسات گردشگری باهدف تقویت زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال‌زایی، احیای فرهنگ، آداب‌و‌رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ماهنشان، سلطانیه، طارم و ایجرود پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها