مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد؛

برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان خبر داد:

رونمایی از نماهنگ زندگی تنها استاندار شهید کشور در تیرماه

استاندار گیلان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز دوشنبه از مراحل تولید نماهنگ شهید مهندس علی اخوین انصاری، تنها استاندار شهید کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۹۲

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،عبداله پاکاری در حاشیه بازدید از مرحله تولید نماهنگ شهید مهندس علی اخوین انصاری، تنها استاندار شهید کشور اظهار کرد: تفکر و اندیشه شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی در دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم الگویی ارزشمند برای مسئولان است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه به عنوان ابزاری موثر در آشناسازی نسل جوان و نوجوان جامعه به ارزش های انقلاب اسلامی گفت : امروزه فضای مجازی زمان قابل توجهی از نسل آینده کشور را به خود اختصاص داده است و می توان با به تصویر کشیدن زندگی شهیدان در قالب چنین آثاری علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جوانان و نوجوانان را هرچه بیشتر با تاریخ انقلاب آشنا کرد.

وی با بیان اینکه این نماهنگ در تراز ملی در حال تولید است افزود : این اثر تیرماه امسال، در سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی رونمایی خواهد شد.

پاکاری در ادامه افزود :این نماهنگ بخشی از ابعاد شخصیتی شهید انصاری و مقاطع تاریخی از زمان تحصیل ایشان در ایالت متحده آمریکا تا حضور در ایران ، عملیات های مختلفی که به منظور ترور ایشان صورت گرفت و لحظه شهادت ایشان را به تصویر می کشد.

شهید مهندس علی انصاری که از جمله مبارزان علیه رژیم منحوس پهلوی بود؛ پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ابتدا به معاونت استانداری خراسان و سپس به استانداری گیلان منصوب شد. وی عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان نیز بود. شهید انصاری بزرگ مردی که قلبش مالامال از تعهد، تقوا، عشق و تلاش و ایثار بود، در پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، ساعت هفت بامداد در خیابان لاکانی رشت مورد هجوم ناجوانمردانه منافقان قرار گرفت و به مقام عالی شهادت در راه رضای حضرت باری‌تعالی که سال‌ها برایش تلاش کرده بود، نائل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها