عروج ملکوتی سردار محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، همه محبان و طرفداران جبهه مقاومت را مغموم کرده است.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۸۰

سردار حجازی، فرزند خلف انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (حفظه ا... تعالی) بود.

همگان از عزم او برای آزادسازی قدس شریف و مقابله با توطئه دشمنان در منطقه آگاه هستند. مهارت ایشان در خدمت جبهه مقاومت بود، مهارتی که در حوزه موشکی و پدافندی زبانزد دوست و دشمن بود.

سردار حجازی پرورش‌ یافته مکتبی است که قبلا شهید حاج‌ قاسم سلیمانی را پرورش داد و گفتمان مقاومت را به گفتمانی غنی، پویا در جهان اسلام تبدیل کرد.

این سردار عزیز، هرگز اجازه نداد دشمنان منطقه به اهداف شوم خود در ایجاد خلافت‌های دست نشانده تروریست‌ های تکفیری دست پیدا کنند.

شکست گروه‌های تروریستی در منطقه، معلول زحمات این سردار و سایر فرماندهان و رزمندگان بی‌ادعایی بود که برای امنیت حریم جهان اسلام جان خود را تقدیم کردند.

کسانی که با سردار حجازی ملاقات می‌کردند، به‌وضوح به خاطر دارند آزادی قدس شریف از چنگال رژیم‌ صهیونیستی و اقامه نماز در بیت‌ المقدس پس از نابودی رژیم‌صهیونیستی، آرزوی ایشان بود.

سردار حجازی و سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی اگرچه ظاهرا میان دوستداران مقاومت حضور ندارند و جایشان خالی است، اما هنوز فرماندهان این جبهه، مکتب و گفتمان محسوب می‌شود.

سردار حجازی به یار خود، حاج‌قاسم پیوست اما وظیفه بزرگی که بر دوش رزمندگان مقاومت از دیرباز وجود داشته، اکنون نیز با همان حرارت و اهمیت همیشگی پابرجاست. بدون شک، راه سردار حجازی و دیگر سرداران مقاومت پر رهرو باقی خواهد ماند.

این بزرگواران در دوران حیات خود، از هیچ‌گونه تلاش در ایجاد مودت، هماهنگی و هم‌افزایی میان اضلاع مختلف جبهه مقاومت دریغ نکردند، پس این میراث بزرگ قطعا پس از رحلت سردار حجازی نیز به‌خوبی از سوی بازماندگان بی‌شمار جبهه مقاومت حفظ خواهد شد.

جبهه مقاومت پس از شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نیز وفاداری خود را به فرماندهان مقاومت نشان داد و به اثبات رساند.

دیگر دشمنان مقاومت دریافته‌اند اراده رزمندگان و فرماندهان اصیل محور مقاومت در مبارزه با دشمنان قسم خورده اسلام پابرجا خواهد ماند، ان‌شاءا...

فادی بودیه - سردبیر نشریه بین‌المللی مرایا بیروت / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها