معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت :از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 90 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش ایران همدل با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۷۳

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین  یزد ، غلامرضا مشعل چی، بابیان اینکه 84 آشپزخانه در سطح استان نسبت به طبخ غذا برای نیازمندان در سطح استان مشغول فعالیت هستند، اظهارداشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 90 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش ایران همدل با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش غذاهای طبخ شده تاکنون حدود دو میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است، افزود: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال روزانه حداقل ۱۵ هزار پرس غذای گرم با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در راستای رزمایش گسترده ایران همدل طبخ و در قالب طرح هم‌سفره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کند.

 مشعل چی تصریح کرد: کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷  نیز به‌منظور مشارکت نیکوکاران و پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای مشارکت در این کار خداپسندانه و اطعام نیازمندان در نظر گرفته‌شده و

تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ نیز آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها