رئیس امور اداری منطقه خانگیران از اجرای طرح تشخیص سریع کووید19 با انجام Rapid test در مبادی ورودی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق خبر داد. 
رئیس امور اداری منطقه خانگیران از اجرای طرح تشخیص سریع کووید19 با انجام Rapid test در مبادی ورودی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۱۱۶۵۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،سید علی شیرین کار رئیس امور اداری منطقه خانگیران با اعلام اینکه برای نخستین بار  انجام Rapid Test  جهت تشخیص سریع   در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در مبادی ورودی برای همه شاغلین انجام می شود گفت: بعنوان اولین شرکت  تابعه وزارت نفت در نیمه شرقی کشور در این حجم   با تلاش جهادگران عرصه سلامت در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالشرق این طرح اجرا می شود. 

وی در ادامه افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی شرکت ملی نفت ایران و با مشارکت بهداشت درمان شمالشرق و واحد  HSE این شرکت ، تست های تشخیص سریع Raped test از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مقابله با شیوع پیک چهارم کووید 19 تامین و در اختیار شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق قرار گرفته شده است . 

شیرین کار اظهار داشت: این طرح  از 24 فروردین آغاز شده است . 

رئیس امور اداری خانگیران در پایان گفت: این طرح بر اساس جدول زمانبندی گروه های هدف که با سه الویت افراد دارای علائم ، افرادی که  در تماس بیشتر مبتلایان قرارداشته اند و افرادی که در مشاغل خدماتی و پر برخورد و در اماکن کاری شلوغ  در منطقه عملیاتی خانگیران قرار دارند انجام خواهد شد.

شایان ذکر است مهندس خیبری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق به همراه دکتر حسن زاده رئیس طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق  از روند اجرای این طرح بازدید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها