سردار حجازی در حال جهاد به لقاءالله پیوست این سرگذشت مبارک و غبطه‌انگیزی است
ابراز تشکر رهبر انقلاب از پیام‌های تسلیت آقایان نصرالله و هنیه در پی درگذشت سردار حجازی؛

سردار حجازی در حال جهاد به لقاءالله پیوست این سرگذشت مبارک و غبطه‌انگیزی است

فرمانده نیروی قدس پاسداران با بیان اینکه جبهه‌های مقاومت ‌هر روز یک اقدام اساسی مقابل ‌آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند، گفت: ‌راه سردار شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۴۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ‌سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی ‌صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید حجازی در دانشکده پرواز اصفهان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این سردار شهید اظهار داشت: شهید حجازی جزو انسان‌های ارزشمند بود که در صحنه‌های علم و جهاد در کنار همرزمانش درس فداکاری و جهاد را آموخت.

وی با بیان اینکه شهید حجازی قبل از انقلاب در صحنه‌های مبارزه جزو برجسته‌ترین مبارزان با رژیم طاغوب بود و در دوره انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم در عرصه‌های مختلف حضور داشت، افزود:‌ وی یک دوره 10 ساله فرمانده نیروی مقاومت بسیج را به عنوان پشتوانه اساسی انقلاب هدایت کرد و تربیت نیرو‌های مقامت را از مرز‌های کشور فراتر گذشت و این عرصه را بین‌المللی کرد.

فرمانده نیروی قدس پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فعالیت این شهید تا جایی است که رهبران جهادی از حسن نصرالله تا حنیفه و دیگر رهبران پیام‌های عرض تسلیت برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرده‌‌اند و رهبر معظم انقلاب هم در پیام خود این شهید را مجاهدی با فکری پویا و سرشار از ایمان راستین یاد کردند.

 وی با بیان اینکه ‌شهید حجازی در مسئولیت‌های خود در سپاه سربلند بوده و راه این شهید در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد، ادامه داد:‌ مسیری را که شهید سلیمانی گسترش داده و شهید حجازی ادامه داده و قول به پیروزی این راه داده است با صلابت تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) محقق می‌شود.

‌سردار قاآنی گفت: امروز  جبهه‌های مقاومت از ایران‌، لبنان‌، سوریه‌، عراق و یمن و فرزندان مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند و تا رسیدن به حکومت جهانی این راه را ادامه می‌دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها