رییس ستاد دیه خراسان رضوی از آزادی 163 زندانی جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان و با همراهی شهرداری در 163 محله مشهد تحت عنوان
رییس ستاد دیه خراسان رضوی از آزادی 163 زندانی جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان و با همراهی شهرداری در 163 محله مشهد تحت عنوان "پویش هر محله، مهربانی" خبرداد.
کد خبر: ۱۳۱۱۴۸۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، جواد غفاریان طوسی در خصوص اجرای پویش "هر محله، مهربانی"، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری امکان برگزاری جشن های گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد وجود ندارد، ما از تمامی ادارات، سازمان ها، ارگان ها و علی الخصوص شهرداری مشهد درخواست کمک کردیم تا در این پویش ما را همراهی کنند.

وی ادامه داد: در این راستا جلسات موثری با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شده تا در نتیجه بتوانیم این پویش را به بهترین شکل برگزار کنیم.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی با اشاره به همراهی خوب شهرداری مشهد در این اقدام خیرخواهانه، تاکید کرد: خوشبختانه در این راستا همه ارگان ها و شهرداری مشهد به خوبی پای کار آمدند تا بتوانیم مناطق موردنظر خود را شناسایی کنیم و 163 محله مشهد پای کار آمده اند.

غفاریان طوسی تصریح کرد: امید داریم در پایان ماه مبارک رمضان این توفیق را داشته باشیم با همکاری شورای اجتماعی محلات در هر محله یک آزادی رقم بزنیم و حداقل در این ایام 163 زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش خانواده بازگردانیم.

وی افزود: برای آزادی هر زندانی سه رکن مورد نظر است؛ رکن اول جلب رضایت فرد شاکی است که می تواند با این اقدام زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کند.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: می توان با کمک خیرین زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد و یا بخشی از مبلغ دیه را خانواده فرد زندانی تامین می کنند که این رکن دوم محسوب می شود.

غفاریان طوسی عنوان کرد: رکن سوم هم تامین مبلغ دیه با کمک محلات در حد توان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها