استاندار مازندران ضمن گرامیداشت 29 فروردین، ارتش جمهوری اسلامی را نماد و تجلی ماندگار عزت، اقتدار و پایمردی در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب دانست و روز ارتش را به دلاوران ارتشی و خانواده‌های آنان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۱۱۳۰۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران احمد حسین زادگان در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش آورده است: ارتش جمهوری اسلامی به عنوان بخش جدایی ناپذیر نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی، یک نماد و تجلی ماندگار از عزت، اقتدار، پایمردی و شجاعت در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب و کیان دین و کشور است که با غیرت و سلحشوری در عرصه‌ها و صحنه‌های خطیر جانبازی و ایثارگر برای وطن اسلامی حاضر است.

در این پیام آمده است: در دوران دفاع مقدس، ارتش دلیر و مقتدر ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه امام راحل؛ زیباترین و حماسی‌ترین صحنه‌های جانفشانی را با نهادن جان خویش در کف اخلاص خلق نمود و با تداوم در این راه همراه با دیگر نیروهای مردمی و مسلح و سپاهیان و بسیجیان، در صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی با پیروی از رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تمام قوا و توان، نقش و رسالت خود را ایفا می‌نماید.

همچنین تصریح شده است: ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با شیوع کرونا با همه نیرو در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا؛ شجاعانه پا به میدان نهاد و در صحنه‌های خطیر این بیماری مهلک اوج ایثار و سلحشوری خود را برای حفظ سلامت و جان هموطنان به نمایش گذاشت.

 

در ادامه پیام آمده است: تقدیر از سلحشوری‌ها و افتخارآفرینی‌های ارتش در مسیر حفظ نظام جمهوری اسلامی و عزت و اقتدار ایران، وظیفه آحاد ملت بزرگ و وظیفه شناس و ۲۹ فروردین، فرصتی مغتنم برای این مهم است.

 

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام بویژه شهدای گرانقدر ارتش، فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و مردم انقلابی ایران اسلامی و مازندران عزیز تبریک می‌گویم و از آستان خداوند سبحان، موفقیت و سربلندی این عزیزان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها