مراسم رژه ۲۹ فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی به صورت خودرویی آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ در این مراسم فرمانده کل ارتش و فرماندهان عالی رتبه ارتش حضور دارند و پیام‌های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به مناسبت روز ارتش قرائت شد.
این مراسم با ارائه گوشه‌هایی از قدرت پهپادی ارتش با شعار "مدافعان وطن؛ یاوران سلامت" در پادگان‌های ارتش برگزار می‌شود و سامانه‌های موشکی بومی صیاد سه و چهار، موشک‌های تلاش، موشک راهبردی اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ و سامانه موشکی مرصاد در این مراسم به نمایش درآمده است.

امروز مراسم رژه پیاده برگزار نخواهد شد و گوشه‌هایی از قدرت پهپادی ارتش و دستاورد‌های تجهیزاتی بومی و ایرانی و پدافند زیستی و بخشی از کمک‌های مومنانه در قالب یگان‌های محمول و خودرویی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در پادگان‌های ارتش واقع در تهران و مراکز استان‌ها نمایش داده می‌شود.
 
تعداد بازدید : 184

۲۹ فروردین به امر حضرت امام خمینی (ره)، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تعیین شده و بر اساس همان فرمان، همه ساله ارتش در رژه باشکوه در تهران و شهر‌های کشور ضمن ارایه گوشه‌هایی از آمادگی خود، تجدید عهد در وفاداری به آرمان‌های انقلاب و فداکاری برای ملت داشته است، در سال جاری نیز ضمن اجرای فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برپایی رژه، تغییراتی به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور در شکل و مکان رژه ایجاد شده است تا ضمن اجرای امر امام خمینی (ره)، با اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، گوشه‌هایی از اقدامات خدمت رسانی به مردم عزیز در مقابله با کرونا نیز ارائه شود.

رژه ارتش با شعار "مدافعان وطن، یاوران سلامت"، حاوی پیام ارتش در پاسخ قاطع به هر نوع تحریم، تهدید و اقدام شوم دشمنان و همچنین امیدبخشی به ملت شریفمان در حرکت جدی‌تر در مسیر تولید و خوداتکایی برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی خواهد بود.

البته برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش از سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز شده است و تا سالروز شهادت شهید قرنی ادامه خواهد داشت و به منظور تبیین جایگاه و نقش ارزنده و عالیقدر شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین استحضار مردم شریف از نقش آفرینی ارتش در برهه‌ها و صحنه‌های مختلف، برنامه‌های رسانه‌ای از جمله مستند‌های تلویزیونی و رادیویی، نماهنگ، موشن گرافی و .. تولید شده که از سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی آغاز شده و در قالب‌های مذکور تا سالروز شهادت شهید سپهبد قرنی از رسانه ملی پخش می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها