رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد:

افتتاح پل فولاد تا چند روز آینده

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از عزل معاون بهداشت این دانشکده و چند مسئول دیگر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۱۲۳۰

جام جم آنلاین؛ خوزستان: دکتر شکراله سلمان‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار کرد: براساس دستور مقام عالی وزارت بهداشت؛ طی نامه‌ای به ما ابلاغ شد اسامی این افراد به مقامات قضایی کتباً اعلام شود. همچنین با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برخورد صورت گرفت و بعضی از این افراد با دستور مستقیم وزیر بهداشت عزل شدند.

وی در همین خصوص افزود: طبق دستور یاد‌شده؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رئیس مرکز بهداشت آبادان و مسئول واحد پیشگیری از بیماری‌های این مرکز بعد از این اتفاق عزل شدند.

دکتر سلمان‌زاده با بیان اینکه ۱۵ نفر از افراد شامل کارکنان و مدیران شهرداری اقدام به تزریق واکسن سهمیه داده شده برای پاکبانان کرده بودند، گفت: بعد از این که متوجه تزریق افراد غیر مرتبط شدیم تزریقات را موقتا متوقف کردیم و پس از آنکه شفاف‌سازی به صورت کامل صورت گرفت واکسن به سایر پاکبانان شهرستان تزریق خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: بیماران خاص مثل دیالیزی‌ها یا افراد سرطانی سهمیه واکسن مخصوص به خود را دارند و نیازی نیست که ما از سهمیه پاکبان‌های برای آنها استفاده کنیم.

 

گفتگو از زینب مرزوقی، جام جم آنلاین خوزستان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها