به منظور اصلاح و بهينه سازي حجم وسيعي از شبكه و تاسيسات توزيع برق، ۲۴ رزمايش خدمت متعالي در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.
به منظور اصلاح و بهينه سازي حجم وسيعي از شبكه و تاسيسات توزيع برق، ۲۴ رزمايش خدمت متعالي در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۲۰۹

به گزارش  جام جم آنلاین سمنان؛در راستاي برنامه هاي جهادي انجام شد؛ اجراي ۲۴ رزمايش خدمت متعالي براي اصلاح و بهينه سازي شبكه هاي توزيع برق در استان سمنان به منظور اصلاح و بهينه سازي حجم وسيعي از شبكه و تاسيسات توزيع برق، ۲۴ رزمايش خدمت متعالي در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.
 
معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شركت توزيع برق استان با بيان اين مطلب گفت: با شناسايي شبكه هاي فرسوده، قديمي و عارضه دار، سناريوي لازم براي اجراي رزمايش برنامه‌ريزي و با بسيج نيروي انساني و تجميع امكانات و تجهيزات، به صورت جهادي- ضربتي حجم گسترده‌اي از خطوط برق‌رساني و تجهيزات، بهينه سازي و بازسازي مي‌شود. سيدمحمد حسيني نژاد با اشاره به اين كه 24 رزمايش انجام شده در سال گذشته، با مشاركت يك هزار و ۲۷۱ نفر نيروهاي عملياتي، پشتيباني و ناظران ايمني، با حجم كار ۷ هزار و يك نفر ساعت به اجرا درآمده است.
 
وي با عنوان اين كه يكي از ويژگي هاي بارز اين برنامه ها در سال قبل، ۲۴۴ روز صرفه جويي در روز كاري را به همراه داشته يادآور شد: صرفه جويي ۱۳۷ مگاوات ساعت انرژي، از ديگر مزاياي رزمايش‌هاي برگزار شده به شمار مي‌رود.
وي اظهار داشت: احداث و اصلاح ۲۵۲ كيلومتر شبكه فشارمتوسط و فشار ضعيف، بهينه سازي ۲۹۲ ايستگاه توزيع برق، جمع آوري و نصب ۲۹۵ اصلي پايه، تعويض ۲۵ دستگاه برقگير و كات اوت و اصلاح يك هزار و ۱۹۲ مورد ارتباطات شبكه و تعويض كلمپ، از جمله اقدامات به عمل آمده توسط واحدهاي اجرايي اين شركت است.
 
حسيني نژاد با بيان اين كه عمليات تعويض يك هزار و ۵۲۲ مورد مقره، پايه مقره و كنسول به انجام رسيده تصريح كرد: سرويس و آچاركشي يك هزار و ۴۱۳ مورد تجهيزات پايه ها، اصلاح و بستن يك هزار و ۸۷۸ عدد  اصلي و اسپيسر، اصلاح ۵۶۹ انشعاب، احداث هفت ايستگاه هوايي و تابلوي جديد و نصب و اصلاح ۳۴۰ دستگاه سرچراغ روشنايي معابر، از ديگر فعاليت‌ هائي است كه در رزمايش‌هاي خدمت متعالي اجرايي شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها