سردار سرلشکر پاسدار صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی فرا رسیدن 29 فروردین ماه ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و پرسنل ارتش تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۱۱۱۵۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،متن این پیام به شرح زیر است:
 
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
یکی از بر جسته ترین اقدامات و دور اندیشی‌ها و ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی ، نام گذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است ، که نشان از اهمیت و جایگاه خاص ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از کشور داردواین اقدام مبارک حضرت امام (ره)  به مرور زمان و در حوادث و برهه های حساس انقلاب بویژه در امتحان بزرگ هشت ساله دفاع مقدس جلوه‌ای نو از ارتشی انقلابی و اسلامی را  در اذهان ملت بزرگ ایران نوید داد.

از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم افزایی قدرت میان ارتش دلاور و سپاه سلحشور است و استراتژِی هماهنگی مابین نیروهای مسلح علاوه بر آنکه باعث بروز هم افزایی قدرت و تاثیر گذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر گردیده موجبات گسترش آمادگی‌های دفاعی کشور  و عمق بخشی برای دفاع همه جانبه را فراهم میسازد.

ارتش نگهبان ملت و وحافظ اساس استقلال کشور است  و سپاه و ارتش ، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند و بی شک  دشمنان ملت و انقلاب کشور عزیزمان ایران از وجود ارتشی مقتدر و سپاهی نیرومند  بیش از پیش نگران هستند.

همکاری ، هماهنگی و توسعه مناسبات مابین ارتش دلاور و سپاه سلحشور در همه سطوح  باعث هم افزایی قدرت و تاثیر گذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر  و گسترش آمادگی های دفاعی  کشور در برابر دشمنان و زیاده خواهان  خواهد شد و موجبات رضایت امام امت و فرمانده معظم کل قوا را فراهم خواهد کرد و این اتحاد استراتژیک و پیوند پایدار از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با دارابودن نیروی زمینی قدرتمند ، نیروی هوایی وفادار به اسلام و وطن  و نیروی دریایی مقتدر وتلاشگر  و همچنین نیروی پدافند هوایی  هوشمند و هوشیار ، همواره در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منشاء خدمات بسیاری گردیده است  و بزرگترین حماسه تاریخ  ارتش جمهوری اسلامی ایران  در پیروزیهای غرور آفرین  برابر ارتش بعث عراق در عملیاتهای مختلف دفاع مقدس نمایان گردید.

نگاه به آینده و ساختن آینده در کنار افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی موثر برای ارتش جمهوری اسلامی ایران یک اصل است ، جنگ های آینده جنگ های فن آورانه  و تکنولوژی محور است  و تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران  در مجهز شدن به تکنولوژی های نوین و دسترسی به علوم و فن آوری ها  ، تبدیل شدن به قدرت منطقه ای در سطح ارتش های منطقه قابل تقدیر است و امروز بیش از گذشته توسعه توان رزمی و دفاعی و تلاش برای افزایش قدرت بازدارندگی ناشی از توان سخت افزاری در کنار بصیرت انقلابی و دینی مورد انتظار فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای مسلح انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین ماه ، روز ارتش  جمهوری اسلامی ایران ، این روز را به جنابعالی ،فرماندهان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی تبریک می گویم و برای آن فرمانده مومن ،خردمندو شجاع ،سربلندی و عاقبت بخیری تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد سلیمانی سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها