کد خبر: ۱۳۱۱۱۴۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: در سال 99 مبلغ 193 میلیارد و 819 میلیون تومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت کرونا به کسب و کارهای مختلف در این استان پرداخت شد.

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی آشتاب افزود: حمایت و پشتیبانی از واحدهای آسیب دیده از کرونا جها حفظ اشتغال و تولید یکی از برنامه های دولت است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا،اعطای تسهیلات به این کسب کارها یکی از برنامه هایی بود که دولت در راستای حمایت و جبران بخشی از خسارت های ناشی از کرونا اقدام کرد.

آشتاب تصریح کرد: در سال گذشته تعداد 28 هزار و 903 پرونده با مبلغ 304 میلیارد و 108 میلیون تومان به بانکهای عامل استان ارسال شد .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به ادامه پرداخت تسهیلات به واحدهای متضرر از کرونا در استان اشاره و افزود : از این تعداد پرونده ارسال شده به بانکهای استان در سال 99 ، تاکنون مبلغ 193 میلیارد و 819
میلیون تومان به 20 هزار و 927 پرونده پرداخت شده که زمینه تثبیت اشتغال 24 هزار و 546 نفر را فراهم نموده است .

آشتاب به اقدامات و تمهیدات انجام شده با آثار ناشی از کرونا در اشتغال ، تولید و کسب و کارها اشاره کرد.
 وی تصریح کرد: افزایش مهلت در فرآیند انعقاد قرارداد ، پرداخت حق بیمه صاحبان حرفه‌ها و مشاغل آزاد، امهال سهم کارفرما برای کارگاه‌های مشمول بیمه تامین اجتماعی و در نظر گرفتن غرامت دستمزد ایام بیماری برای مبتلایان به کرونا از جمله این تمهیدات است.




newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها