امسال سی طرح شاخص زیربنایی و اقتصادی، با تصویب و ابلاغ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در هرمزگان  اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۰۹۹۸

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، امسال سی طرح شاخص زیربنایی و اقتصادی، با تصویب و ابلاغ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در هرمزگان  اجرا می‌شود.

استاندار هرمزگان در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی هرمزگان با بیان خبر بالا  افزود: از این تعداد  ۲۷ طرح زیربنایی و بقیه اقتصادی است.

فریدون همتی به ارسال ۱۲۰ طرح با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و همکاری معاونت اقتصادی و عمرانی استانداری به ستاد مرکزی جهش تولید در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: از این شمار ۴۴ طرح نهایی توسط ستاد مرکزی جهش تولید کشور، بصورت امضاء تفاهم نامه مشترک تصویب و ابلاغ شد.

استاندار هرمزگان گفت: این طرح‌ها با اعتبار هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان شامل ۳۰ طرح تملک دارایی و ۱۴ طرح اقتصادی است.

همتی افزود: در بخش جهش تولید نیز، ۱۶۰ میلیارد تومان از منابع بودجه عمومی به ۹ طرح اسکله رمچاه، اسکله و حوضچه چیروئیه، جاده جغین رودان، محور‌های ارتباطی بشاگرد وسد زاکین اختصاص یافت.

وی گفت: ۱۸ میلیارد تومان هم برای برق رسانی به برخی مجتمع‌های پرورش میگو به عنوان مرحله نخست واریز شد که تا ۳۱ تیرماه باید جذب طرح‌ها شود و با ارائه گزارش پیشرفت طرح، مرحله دوم این منابع در یک یا دوماه آینده تزریق می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به این که ۸۳ طرح برای اجرا در ۱۹ دستگاه اجرایی به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور رسیده است گفت: دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ۱۸ طرح را به پنج دستگاه اجرایی هرمزگان ابلاغ کرده است.

همتی افزود: از این شمار ۱۲ طرح به محیط زیست و منابع طبیعی، یک طرح به آب منطقه‌ای، شرکت گاز یک، آب و فاضلاب ۲ و همچنین ۲طرح به جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها