«جام‌جم» روند تامین کالاهای اساسی وارداتی را بررسی می‌کند

زمانی برای ذخیره سازی کالاهای اساسی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان از ذخیره سازی هزار و ۶۰۰ تُن برنج مایحتاج استان اصفهان برای ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۹۵۵

به گزارش جام جام آنلاین اصفهان، ایرج موفق در گفتگو با خبرنگار جام جم در خصوص تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان گفت:ذخیره سازی  هزار  600  تُن برنج برای ایام ماه مبارک رمضان از قبل تهیه شده و نیز در روز گذشته نیز  500 تُن دیگر خریداری و در واقع  2 هزار و 100 تُن ذخیره سازی برنج برای استان اصفهان صورت گرفته که  80 تُن آن بین شهرستانها و مابقی بین مرکز استان در بسته های 10 کیلیویی توزیع می شود.

وی در خصوص ذخیره سازی و تامین شکر در استان افزود: هزار و 600  تُن شکر ذخیره داریم و یک سهمیه شکر دیگر هم برای استان گرفتیم و خوشبختانه دراین خصوص هم مشکلی نیست و قرار شده است شکر در بسته های یک کیلو و سه کیلویی بر اساس نیاز خانواده ها بسته بندی و توزیع شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان در خصوص تامین روغن استان تصریح کرد:  2 هزار و 300 تُن سهمیه روغن از خارج استان گرفته و نیز 350 تُن روغن دپو در کارخانه گل بهار داریم که روزی 100 تا 150 تُن تولید می شود، در این زمینه هم خوشبختانه در ماه رمضان مشکل خاصی نداریم.

 وی در خصوص توزیع گوشت و مرغ بر اساس نیاز استان گفت: حدود 168 تُن گوشت گرم و  100 تُن گوشت منجمد خریداری و ذخیره سازی را کامل کردیم و در خصوص  مرغ هم شبانه کشتار می شود که همین دو شب گذشته 665 تُن مرغ کشتار شده که470 تُن گوشت  آن به فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی توزیع شده است.

موفق همچنین در خصوص ذخیره سازی گندم و آرد هم اضافه کرد: با توجه به وضع بارندگی امسال و کمبود گندم ما گندم برای استان را ذخیره سازی کرده و آرد هم در کارخانه جات در حال تولید و توزیع به نانوایی ها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها