گرفتن پاسپورت دوم در شرایط کنونی می‌تواند بهترین گزینه برای ساختن یک زندگی آرام و بدون دغدغه باشد. این پاسپورت به شما اطمینان می‌دهد که در مواقع ضروری قادر به انتخاب یک کشور دیگر برای سکونت خود و خانواده‌تان خواهید بود.
کد خبر: ۱۳۱۰۸۶۱

راحت‌ترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

اما گرفتن پاسپورت معتبر و اخذ ویزا به این راحتی هم نیست و دردسرهای خاص خودش را دارد! دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای گرفتن پاسپورت دوم به مشکل خورده و از تصمیم خودشان منصرف می‌شوند.

حالا به نظر شما چه باید کرد؟ ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین روش برای گرفتن پاسپورت دوم را به شما معرفی کنیم و نکات ضروری آن را باهم مرور کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

گرفتن پاسپورت دوم چه مزایایی دارد؟

شاید از خودتان بپرسید که دلیل تلاش برای اخذ پاسپورت دوم چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که داشتن یک پاسپورت مجزا از پاسپورت ایرانی می‌تواند به شما در مواقع ضروری کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشید.

به‌عنوان مثال، کسی که پاسپورت دوم خودش را از اتحادیه اروپا و یا کشورهای مشترک المنافع گرفته باشد، به راحتی می‌تواند گردشگری در بسیاری از کشورهای جهان را تجربه کند و از سفر کردن بدون نیاز به ویزا لذت ببرد. علاوه‌برآن، باز کردن حساب بانکی، نقل و انتقال پول، تجارت و بیزینس و همچنین اقامت در سایر کشورها نیز دردسر زیادی نخواهد داشت.

حالا نکته مهم آنجاست که چه کشوری را برای دریافت پاسپورت دوم انتخاب کنیم؟ بررسی‌های ما نشان داده است که کشورهای مشترک المنافع بهترین گزینه برای دریافت تابعیت و پاسپورت هستند. از جمله این کشورها می‌توان به دومینیکا اشاره کرد که برای متقاضیان جذابیت‌های فراوانی دارد. این گزینه برای ایرانیان نیز در دسترس است و در بخش‌های بعدی می‌خواهیم برخی از این جذابیت‌ها را به شما معرفی کنیم.

راحت‌ترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

دومینیکا، کشور افسانه‌ای حوزه کارائیب

دومینیکا را باید با طبیعت بکر و محیط زیست منحصربه‌فردش شناخت! این کشور مشترک المنافع، یک جزیره‌ زیباست که در دریای کارائیب و نزدیکی قاره آمریکا قرار گرفته است.

کوه‌های آتشفشانی، جنگل‌های استوایی، باران‌های گرمسیری و آبشارهای هیجان‌انگیز تنها بخشی از جاذبه‌های توریستی در دومینیکا هستند که نظر هر گردشگری را به خودش جلب می‌کند.

پایتخت کشور دومینیکا شهر روسو است که دارای معماری مدرن و مناظر پر زرق‌وبرق است. همچنین شهرهای پورتسموث، کالیبشی، سانتیاگو و سان پدرو نیز می‌تواند به‌عنوان مقاصد گردشگری در نظر گرفته شوند. از جمله جاذبه‌های توریستی این کشور نیز باید به پارک ملی مورن ترویس پیتون، آبشار ویکتوریا، پارک ملی کابریت، دریاچه بویل، آبشار ترافالگار و تپه‌های مرجانی شامپاین اشاره کرد.

مسئولان دومینیکا در سال‌های اخیر برای جذب سرمایه و بهبود اوضاع اقتصادی خود تلاش‌های زیادی کرده‌اند. به‌طور مثال، ارائه تابعیت و تشویق افراد مختلف برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های دومینیکا را می‌توان بخشی از این تلاش‌ها به حساب آورد.

با در نظر گرفتن همۀ این عوامل باید اعتراف کنیم که اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا یکی از آسان‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای داشتن پاسپورت دوم است.

راحت‌ترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

ویژگی‌های اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

همان‌طور که گفتیم، کشور دومینیکا برای جذب سرمایه‌گذاری از سرتاسر جهان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است که یکی از آن‌ها ارائه تابعیت و پاسپورت معتبر به سرمایه‌گذاران خارجی است.

به‌طور کلی دو روش برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا و اخذ تابعیت وجود دارد: اولین روش، کمک بلاعوض به دولت است که در طی آن مبلغ مشخصی به مسئولان دولتی داده می‌شود. اما در روش دوم، خودتان باید در پروژه‌های تایید شدۀ دومینیکا سرمایه‌گذاری کرده و پاسپورت خودتان را دریافت کنید. البته باید در نظر داشته باشید که تنها از طریق نمایندگان رسمی معرفی شده در وبسایت رسمی دومینیکا مراجعه کنید:

https://cbiu.gov.dm/dominica-citizenship/authorised-agents/

از جمله ویژگی‌های اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- سفر بدون نیاز به ویزا

در این سال‌ها گرفتن ویزا برای ما ایرانی‌ها بسیار سخت‌تر شده است؛ این درحالی است که با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانیم به بیش از 120 کشور بدون اخذ ویزا سفر کنیم! به‌عنوان مثال کشورهای فرانسه، ایتالیا، پرتقال، هلند، سوئد، انگلیس، اتریش، کره جنوبی، مالزی، سنگاپور، ارمنستان، مصر و برزیل از جمله این کشورها هستند.

راحت‌ترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

2- عدم نیاز به مصاحبه و یا مهارت خاص

اگر برای مشاوره رایگان اخذ تابعیت و پاسپورت دوم اقدام کرده باشید، احتمالا می‌دانید که انجام مصاحبه حضوری و یا داشتن یک تخصص و مهارت، جزء شرایط اصلی اغلب کشورها برای دادن تابعیت است. اما جالب است که دومینیکا هیچ‌کدام از این شروط را ندارد و انعطاف بیشتری در قوانین از خودش نشان می‌دهد.

3- عدم نیاز به حضور فیزیکی در دومینیکا

گرفتن پاسپورت دوم دومینیکا به حضور فیزیکی شما در آن کشور نیز نیازی ندارد. این یعنی از همین ایران هم می‌توانید برای سرمایه‌گذاری و اخذ پاسپورت اقدام کرده و سپس هر زمانی که لازم دانستید، برای تفریح و مسافرت به دومینیکا بروید.

راحت‌ترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

4- تضمین سرمایه‌گذاری توسط دولت رسمی دومینیکا

تمام روش‌های سرمایه‌ گذاری برای اخذ تابعیت توسط دولت و حکومت رسمی دومینیکا تضمین می‌شود. بنابراین با اطمینان بیشتری می‌توانید به‌دنبال گرفتن پاسپورت دوم خودتان باشید. البته مشورت با افراد و شرکت‌های معتبر نیز کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

5- معافیت از پرداخت مالیات

کسانی که تابعیت خود را از کشور دومینیکا دریافت کنند، از پرداخت انواع مالیات مانند مالیات بر ارث، مالیات بر هدیه، مالیات بر درآمد و سایر مالیات‌ها معاف خواهند بود. البته برای معاف شدن از این مالیات‌ها نباید به‌عنوان شهروند در دومینیکا اقامت داشته باشید.

6- تابعیت دائمی برای خود و فرزندان

مهم‌ترین ویژگی دریافت اقامت دومینیکا این است که تنها با یک سرمایه‌گذاری می‌توانید برای تمام افراد خانواده خودتان تابعیت بگیرید که این تابعیت به‌صورت دائمی و غیر قابل برگشت خواهد بود.

تجربه‌ ما نشان می‌دهد که برای اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا بهتر است با یک وکیل مهاجرت باتجربه مشورت کنید. چراکه متاسفانه کلاهبرداران زیادی وجود دارند که از ناآگاهی شما سوءاستفاده کرده و مشکلاتی را برای‌تان ایجاد می‌کنند. ما در اینجا می‌خواهیم گروه حقوقی بیات را به عنوان معتبرترین موسسه مهاجرتی و همچنین نماینده مجاز و معرفی شده از سمت دولت دومینیکا، به شما معرفی کنیم.

راحت‌ترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

گروه حقوقی بیات؛ مشاوره رایگان اخذ تابعیت و پاسپورت دوم

گروه حقوقی بیات با نزدیک به 30 سال سابقه درخشان در زمینه اخذ پاسپورت و تابعیت کشورهای مختلف به‌خوبی توانسته است از عهده این مسئولیت بربیاید و برای هزاران نفر از متقاضیان، پاسپورت دوم تهیه کند.

آقای سام بیات به‌عنوان موسس گروه حقوقی بیات و وکیل پایه یک دادگستری کانادا از تجربۀ خوبی در این زمینه برخوردارند و با ارائه مشاوره رایگان اخذ تابعیت و پاسپورت دوم می‌توانند کمک بسیار بزرگی به شما بکنند.

ارائه خدمات مهاجرت، اخذ ویزا، دریافت اقامت دائم و خدمات مرتبط با اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه ‌گذاری تنها بخشی از خدمات بیات گروپ است که توسط حرفه‌ای‌ترین وکلای مهاجرت و افراد باتجربه انجام می‌شود.

متخصصان گروه حقوقی بیات معتقدند که هر متقاضی به‌منظور دریافت پاسپورت دوم شرایط خاص خودش را دارد و نباید برای همۀ افراد یک استراتژی را انتخاب کرد. به همین دلیل، متقاضیان در همان ابتدا بر اساس شرایط خودشان تقسیم‌بندی شده و بهترین روش دریافت پاسپورت دوم برای آن‌ها انتخاب می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های گروه حقوقی بیات این است که متقاضی را حتی پس از اخذ تابعیت نیز تنها نمی‌گذارند و او را از نظر قانونی پشتیبانی می‌کنند. چراکه بسیاری از مشکلات و استرس‌ها دقیقا پس از مهاجرت رخ می‌دهد.

شما نیز می‌توانید برای مشاوره رایگان و اخذ تابعیت و پاسپورت دوم دومینیکا به سایت بیات گروپ به آدرس www.bayatgroup.com سری بزنید و از خدمات‌شان بهره‌مند شوید و خیال خودتان را برای مهاجرت راحت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها