نخستین مرکز اطعام مهدی و افطاری ساده در مرکز نیکوکاری قمر بنی‌هاشم حسینیه شهدای مدافع حرم سمنان، امروز آغاز به کار کرد تا رسماً این طرح در استان سمنان شروع شود.
کد خبر: ۱۳۱۰۸۵۰

به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛محسن مسعودیان راد صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه پویش ایران همدل- اطعام مهدوی در استان آغاز شد، تاکید کرد: نخستین مرکز اطعام مهدی و افطاری ساده در مرکز نیکوکاری قمر بنی‌هاشم حسینیه شهدای مدافع حرم سمنان، امروز آغاز به کار کرد تا رسماً این طرح در استان سمنان شروع شود.

وی با بیان اینکه در نخستین روز هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان سمنانی توزیع شد، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان این ماه مبارک بیش از ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

راه‌های کمکی‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پویش ایران همدل-اطعام مهدوی باهدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی در سطح کشور و همچنین استان اجرا شده است، تاکید کرد: مردم می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.

مسعودیان راد راه مشارکت مردمی را کمک به کمیته امداد و به‌صورت حضوری یا الکترونیکی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۳۰۶ دانست و بیان کرد: آماده دریافت کمک‌های خیران و نیک‌اندیشانی هستیم که می‌خواهند در این طرح بزرگ مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه این طرح بزرگ در کنار اطعام، اکرام فرزندان ایتام و محسنین را نیز در نظر دارد، تاکید کرد: این طرح فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان و اکرام ایتام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها