سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد؛

آخرین آمار کرونا در کشور / فوت ۲۹۱بیمار و شناسایی ۲۴۷۶۰ بیمار جدید

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۰۴ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۵ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.
کد خبر: ۱۳۱۰۸۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در اطاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (۲۵ فروردین ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کرونایی در کشور به دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۹۴ نفر رسید. هم

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تا کنون یک میلیون و ۷۳۹ هزار و دو نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. چهار هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۳ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۵۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، هم اکنون ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. تا کنون ۳۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۰۰ هزار و ۶۹۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۶۲ هزار و ۶۴۲ دُز رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها