ایرج شهین باهر در جلسه پیگیری مراحل اجرایی پیاده راههای سطح شهر با بیان اینکه در دوره جاری تلاش کرده ایم تبریز را به شهری انسان محور تبدیل کنیم، افزود: در سال های اخیر چندین پیاده راه در نقاط مختلف شهر اجرا شده است که از جمله می توان به پیاده راه های ارک، لک لر، پروین اعتصامی و... اشاره کرد.
کد خبر: ۱۳۱۰۶۶۳
شهردار تبریز از احداث پیاده راه های جدید در سطح شهر خبر داد.
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، ایرج شهین باهر در جلسه پیگیری مراحل اجرایی پیاده راههای سطح شهر با بیان اینکه در دوره جاری تلاش کرده ایم تبریز را به شهری انسان محور تبدیل کنیم، افزود: در سال های اخیر چندین پیاده راه در نقاط مختلف شهر اجرا شده است که از جمله می توان به پیاده راه های ارک، لک لر، پروین اعتصامی و... اشاره کرد.

او در ادامه اظهار کرد: پیاده راه شهریار در باغمیشه را نیز در نظر داریم امسال اجرایی کنیم که در جلسه امروز بررسی و همفکری های لازم در این خصوص صورت گرفت.

شهردار تبریز با تشریح کرد: همچنین با احداث پیاده راه و رینک دوچرخه در شهرک پرواز، اهالی این شهرک خواهند توانست از مبدا تا مقصد مسیر پیش بینی شده را به وسیله دوچرخه که جزو حمل و نقل پاک است، طی کنند.

او افزود: این پیاده راه، پارک پلیس و میدان پرواز را الحاق می کند و رینک دوچرخه تعبیه شده در این مسیر در آینده به مترو متصل خواهد شد.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها