رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا:

مراقب کلیکتان باشید

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا:

کمین مجرمان سایبری برای اخاذی و تهدید / اطلاعات شخصی خود را منتشر نکنید

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: افراد به هیچ وجه نباید اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را در فضای مجازی منتشر کنند.
کد خبر: ۱۳۱۰۵۶۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ علی‌ محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفتگو با فارس با اعلام این مطلب که نباید هرگز اطلاعات شخصی و خانوادگی را در فضای مجازی منتشر کرد به تهدیدهای موجود در فضای سایبری اشاره و اظهار داشت: مجرمان سایبری در فضای مجازی به دنبال فرصتی هستند تا بتوانند اقدامات مجرمانه خود را عملی کنند و گاهی کاربران با اشتباهات خود این فرصت را برای مجرمان فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از جرایمی که در فضای مجازی نسبتا زیاد اتفاق می‌افتد سوءاستفاده از اطلاعات شخصی و خانوادگی افراد است که مجرمان از این اطلاعات برای ایجاد مزاحمت، اخاذی، تهدید، هتک‌ حیثیت و غیره استفاده کرده و مشکلات زیادی برای افراد ایجاد می‌کنند.

رئیس‌ مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: برای جلوگیری از این گونه جرایم کاربران باید هنگام انتشار اطلاعات خود در فضای مجازی نهایت دقت را داشته و قبل از انتشار اطلاعات در این فضا به تبعات آن بیندیشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها