سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران:

شاگرد مغازه سارق از آب در آمد

فرمانده یگان امداد پلیس تهران از کشف ۲۷ دستگاه موتورسیکلت و خودروی مسروقه در ۲۴ ساعت گذشته و دستگیری‌ ۶۱ متهم و مظنون خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۵۳۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ سلمان آدینه وند، فرمانده یگان امداد پلیس تهران در گفتگو با فارس در تشریح عملکرد واحدهای گشت موتور سوار و خودرویی یگان امداد در 24 ساعت گذشته اظهارداشت: در شبانه روز گذشته، واحدهای گشت خودرویی و موتور سوار 27 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه را کشف و 42 دستگاه وسیله نقلیه را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

وی افزود: یگان امداد تهران بزرگ در مجموع تعداد 17 سارق (زورگیر، موبایل، کیف قاپ، خودرو، موتور) به همراه اموال مسروقه را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داد.

سرهنگ آدینه وند تصریح کرد: ماموران پلیس یگان امداد در کنترل و تردد عابران با در نظر گرفتن 5 شاخصه اصلی مظنونیت اقدام به دستگیری 34 مظنون کردند که برای سیر مراحل قانونی و بررسی صحت و سقم تحویل دایره قضایی کلانتری شدند.

فرمانده یگان امداد خاطر نشان کرد: در امر مبارزه با فروشندگان و توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر مقدار 470 گرم انواع مواد مخدر کشف و تحویل مراجع مربوط شد و در این رابطه 10 نفر دستگیر شدند.

آدینه وند خاطرنشان کرد: یگان امداد فاتب برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی کرده واجازه جولان و سرکشی به آنان نمی دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها