عدم رعایت قانون توسط اعضای هیات اجرایی زیبنده نیست بنابر این انتظار این است که تلاش شود  قوانین و مقررات در هیات های اجرایی توسط برگزار کنندگان انتخابات بصورت کامل و دقیق رعایت شود.
عدم رعایت قانون توسط اعضای هیات اجرایی زیبنده نیست بنابر این انتظار این است که تلاش شود قوانین و مقررات در هیات های اجرایی توسط برگزار کنندگان انتخابات بصورت کامل و دقیق رعایت شود.
کد خبر: ۱۳۱۰۵۲۰

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، صادقی نیارکی در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان که با حضور اعضای ستاد در سالن کنفرانس دادگستری استان زنجان برگزار شد، گفت: هیات های اجرایی بخصوص فرمانداران که رئیس هیات اجرایی هستند بایستی در این دوره از انتخابات  رعایت قانون و مقررات  را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند .

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار داشت : بایستی  دستگاهها و سازمانهای مربوطه گزارش دقیق و به هنگام از بروز  تخلفات را به دبیر خانه ستاد  ارسال کنند تا واکنش ،پیگیری  و اقدامات پیشگیرانه  لازم انجام شود
رئیس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: در برگزاری انتخابات دستگاههای اجرایی و متولی برگزاری انتخابات باید تعامل و رویکرد  هم افزایی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه  مسئولان امر در برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری توجه و اهتمام بیش از پیش داشته باشند گفت : ما بعنوان سربازان انقلاب  برای  تحقق سیاست های نظام و مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات که  مورد تاکید مقام معظم رهبری است بایستی تمام تلاش خود را با اقدامات موثر  انجام دهیم و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی  رویکرد تمام مسئولان باشد و نبایستی این رویکرد به چالش کشیده شود.

وی اظهار داشت :  مسئولان مراقبت گفتار و اقدامات خود  باشند ،دلسرد کردن مردم برای حضور  در انتخابات توسط مسئولان گناه نابخشودنی  است  چرا که  این کار  به منزله  بازی در زمین دشمن  است.

نیارکی تاکید کرد: امروز روز امتحان پس دادن است باید خیلی  بصیر و هوشیار بود.گاهی برخی صحبت ها و اقدامات و عدم بصیرت و سرباز پیاده  نظام دشمن شدن  خیانت به نظام و انقلاب است.

وی افزود: در اندیشه اسلامی نگاه به مسئولیت این است که مسئولان تا پایان روز خدمتی به وظایف خود جامه عمل بپوشانند و کوتاهی در این امر گناهی نابخشودنی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کوتاهی مسئولان امر در انجام وظایف توسط دستگاههای اطلاعاتی گزارش شود و دستگاه قضایی صلاحیت رسیدگی به ترک فعل ها را دارد و در صورت گزارش این امر و محرز شدن ترک فعل مسئولان ، برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

 نیارکی اظهار داشت : هیأت های اجرایی در بررسی سوابق کاندیداها دقت کامل  کنند  که برخی سوابق و تجربیات شورای شهر زنجان و بعضی از شهرهای دیگر استان  که بخاطر تخلفاتی که داشتند خسارات فراوانی به مردم و شهر وارد شد   مراقبت شوداین افراد دوباره مورد تأیید قرار نگیرند و  وارد عرصه انتخابات نشوند و این بی توجهی و کم کاری در تایید صلاحیت کاندیدها نباید تکرار شود.

وی  با اشاره به اینکه چالش های دوره گذشته بایستی  احصا و گزارش شود که در این جلسه این امر محقق نشد تا بوسیله چالش ها نقاط ضعف را برطرف نماییم و بر نقاط قوت بیفزاییم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها