آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۳۱۰۵۰۱

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مرور بر مهم ترین اخبار مربوط به ویروس کرونا در رسانه های سراسر جهان است:

 

*مقامات بهداشتی چین می گویند موثر بودن واکسن های کرونای ساخت چین بالا نیست و ایمنی بالایی را ایجاد نمی کند.

*میلیون‌ها نفر در ماه آوریل برای یک جشنواره بزرگ هندو و بزرگ‌ترین زیارت زمین به سراسر هند سفر کرده‌اند.

این موضوع نگرانی‌های امنیتی را افزایش داد، چرا که این کشور در یکی از بزرگ ترین بحران های انسانی کرونا است. دولت هند قصد دارد با گماردن هزاران نیرو کنترلی را بر روی این اوضاع ایجاد کند. پیش بینی می شود بعد از این فستیوال شمار مبتلایان روزانه در این کشور بالاتر برود.

*دانشمندان مستقر در پنتاگون در حال ساخت میکروچیپی هستند که زیر پوست جاسازی می شود و به شکل یک ژل سبز رنگ است. این میکروچیپ قادر است احتمال وجود داشتن ویروس کرونا را در بدن تشخیص بدهد. این دانشمندان راه های مختلفی برای تشخیص و درمان کرونا را امتحان کرده اند و حالا این میکروچیپ جدیدترین طرح آنهاست.

*برخی از بازیکنان تیم فوتبال لسترسیتی با حضور در یک پارتی شبانه در آستانه اخراج از این تیم قرار دارند. آنها شبانه خود را به یک پارتی رسانده اند. حضور آنها در این جشن در رسانه های انگلیسی بازتاب بسیار گسترده ای داشته است.  در انگلیس هنوز در بسیاری نقاط محدودیت های شدید و سفت و سخت کرونایی حاکم است.

*محققان آمریکایی همچنان بر روی افزایش مشکلات ذهنی و روحی نزد کودکان در مدت دوره همه گیری و قرنطینه هشدار می دهند و می گویند باید به این مشکلات رسیدگی شود.

*برزیل یکی از کانون های جهانی ابتلا به کرونا است با این وجود شب گذشته هند با ثبت بیش از ۱۶۰ هزار مبتلا، از این کشور آمریکای لاتین پیشی گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها