سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان:

۱۱۲ نفر از پاکبانان سمنانی در مقابل کرونا واکسینه می شوند

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از واکسیناسیون ۱۱۲ نفر از پاکبانان، رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری و کارکنان غسالخانه و خدمات آرامستان های شهرداری در مقابل ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۳۱۹

به گزارش جام جم آنلاین سمنان، محسن مظاهری اظهار کرد: طی مکاتبات و رایزنی‌های مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با دستگاه‌های ذی ربط مسئول در خصوص تخصیص واکسن کرونا، طی روزهای آینده و در مرحله اول واکسیناسیون کارکنان خدمات شهری شهرداری سمنان، تعداد ۱۱۲ نفر از پاکبانان، رانندگان حمل و نقل درون شهری و کارکنان بخش غسالخانه و خدمات آرامستان های شهرداری سمنان در مقابل ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود: سایر کارکنان خدمات شهری شهرداری سمنان طبق برنامه ریزی و مرحله بندی صورت گرفته، در صورت تخصیص به موقع واکسن کرونا طی هفته‌های آتی علیه این ویروس واکسینه خواهند شد.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان در پایان خاطر نشان کرد: غربالگری کرونایی کارکنان شهرداری سمنان در روزهای اخیر و پس از تعطیلات نوروزی، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و شهر سمنان تشدید شده است و تا کنون تمامی کارکنان مناطق یک و دو شهری شهرداری سمنان و پرسنل ساختمان مرکزی شهرداری با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سمنان در محل کار تست گیری شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها