معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان:

پلیس کرمانشاه موضوع نشر اکاذیب را پیگیری می کند

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پلیس کرمانشاه موضوع نشر اکاذیب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر تخلف انتظامی استان و فراخواندن فرمانده این نیرو از سوی استاندار را به صورت جدی پیگیری می کند.
کد خبر: ۱۳۱۰۲۷۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه  متاسفانه امروز و پس از برگزاری جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا کرمانشاه که به ریاست استاندار برگزار شد مطلبی با عنوان "تخلف کرونایی 2 ارگان" در کرمانشاه که یکی از آنها نیروی انتظامی عنوان شده بود توسط یکی از خبرنگاران حاضر در فضای مجازی منتشر شد.

وی در ادامه با ابراز تاسف از مطالب کذب منتشر شده در برخی کانال های خبری، عنوان کرد: در صحبتی هم که با مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری انجام شد وی قویا نقل قول مطرح شده از سوی جناب استاندار را تکذیب و تاکید کرد که خود ایشان هم عنوان کرده که سخنی از انتظامی کرمانشاه به میان نیامده و تحت هیچ عنوان روی صحبت با این نیروی خدوم و زحمتکش نبوده است و این مطلب طی تماس تلفنی توسط جناب مهندس بازوند نیز به اطلاع فرمانده انتظامی استان کرمانشاه رسیده است.

سرهنگ "محمدرضا آمویی"با بیان اینکه شواهد همه گواه این است که نیروی انتظامی در یک سال و اندی که از شیوع کرونا در کشور می گذرد همراه و همدوش با مدافعان سلامت حرکت کرده و نیروهایش بیش از همه ارگان ها و دستگاه های دیگر در معرض ابتلا به این ویروس قرار داشته اند، گفت: تقدیر مکرر مسئولان ارشد کشور از عملکرد ناجا چه در سطح ملی و چه استانی گواه این مدعاست.

وی تاکید کرد: در قبال موضوع اخیر نیز انتظامی استان کرمانشاه این حق را برای خود محفوظ می داند که تا روشن شدن واقعیت، مسئله را از مبادی ذیربط پیگیری کند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در پایان گفت: انتظاری که از همکاران رسانه ای و خبرنگار می رود این است که در بیان مطالب و نقل قول ها با دقت بیشتری عمل کرده و از انتشار مطالبی که نسبت به آن مطمئن نیستند خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها