مدیر مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد:

انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی در مسیر

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور:

۸ جاده بسته است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.
کد خبر: ۱۳۱۰۲۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌ نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در همه جاده های تهران - شمال

وی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال، اظهار داشت: دوربین های نظارت تصوری در حال حاضر تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

در شبانه روز گذشته سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.3 درصد

محرابی نیا بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2300 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری نسبت به روز قبل 4.6 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج-تهران با 106 هزار تردد پرترددترین جاده کشور

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 106 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 96 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 89 هزار تردد ثبت شد.

انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور یادآور شد: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور پونل-خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین و محور فرعی سی سخت-پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود شده است.

محرابی نیا اظهار کرد: همچنین محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده شهداد-نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها