سخنگوی وزارت بهداشت:

مراسم افطاری برگزار نکنید

سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد؛

سرعت بی‌سابقه شیوع کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه سرعت موارد بستری بیماران در موج جدید کرونا حدود ۳.۷ برابر مدت مشابه در موج‌های دوم و سوم بیماری است، گفت: امیدواریم با همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی کشور در اعمال محدودیت‌ها و نظارت بر اجرای آن‌ها و البته همراهی مسئولانه مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی، شاهد توقف روند افسارگسیخته شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور باشیم.
کد خبر: ۱۳۱۰۰۳۵

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر سیما سادات لاری گفت: باید توجه کرد که سرعت موارد بستری بیماران در موج جدید بیماری حدود ۳.۷ برابر مدت مشابه در موج‌های دوم و سوم کرونا است. این سرعت افزایش از ابتدای سال ۱۳۹۹ بی سابقه بوده است.

وی افزود:بر این اساس با توجه به شرایط بسیار خطرناک کنونی بیماری در کشورمان، کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی باید با آرایشی تمام جنگی و با حداکثر توان در میدان نبرد با کروناویروس حاضر شوند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: در عین حال هر یک از ما اعم از مردم و مسئولان باید خود را به منزله سربازان این نبرد سهمگین قلمداد کنیم. امیدواریم با همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی کشور در اعمال محدودیت‌ها و نظارت بر اجرای آن‌ها و البته همراهی مسئولانه مردم در عمل به توصیه‌ های بهداشتی، شاهد توقف روند افسارگسیخته شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها