درهفته دولت توسط شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان صورت می گیرد:

افتتاح و بهره برداری از ۱۸۶ پروژه برق رسانی در جنوب کرمان

با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو صورت گرفت

افتتاح هزار و ۳۵۸ طرح برق رسانی در منطقه ۳ کشور

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در مراسم افتتاح همزمان پنج طرح بزرگ توزیع نیروی برق کشور، گفت: امروز به نمایندگی از شرکت های توزیع برق منطقه سه کشور شامل استان های یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان یک هزار و ۳۵۸ طرح با اعتبار ۳۹۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۰۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،عبدالوحید مهدوی نیا، در این مراسم که با حضور وزیر نیرو، مدیر عامل شرکت مادرتخصصی توانیر،معاون هماهنگی توزیع توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع برق کشور از طریق ویدئو کنفرانس و همچنین معاون امور عمرانی استانداری کرمان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مدیر عامل آب منطقه ای و رئیس شورای انسجام بخشی، و معاونین و مدیران شرکت های توزیع شمال و جنوب کرمان در سالن کنفرانس شرکت برق جنوب استان کرمان برگزار شدافزود : با افتتاح طرح های امروز در حوزه منطقه سه شرکت توزیع برق ۵۲ هزار مشترک جدید به مشترکان این شرکت اضافه می شوند و ۷۷ روستا نیز برقدار خواهند شد.

وی افزود : همچنین ۸۷۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک هزار و ۲۳۰ شبکه فشار ضعیف،  تعداد یک هزار و ۳۰۰ پست توزیع به ظرفیت ۱۸۰ مگا آمپر و تعویض یک هزار و ۴۱۰ کیلومتر سیم مسی به شبکه کابل خودنگهدار در این پویش و در منطقه سه شرکت های توزیع برق کشور به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان بیان کرد: طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات(هما) نیز در حوزه شرکت های توزیع برق منطقه سه کشور قابل اجرا می باشد که امکان ارتباط دو سویه با مشترکین و رصد و نظارت بر خاموشی ها را فراهم می سازد.

مهدوی نیا افزود: در گذشته برای پی گیری خاموشی های مشترکین با دغدغه های فراوانی مواجه بودیم که خوشبختانه با اجرایی شدن  این طرح بسیاری از مشکلات مشترکین در زمان خاموشی ها برطرف شده است.

در این ارتباط رضا اردکانیان وزیر نیرو با قدردانی از اقدامات شرکت های توزیع برق منطقه سه کشور، گفت: طرح های افتتاحی در حوزه منطقه سه اقدام مثبتی در جهت رفاه و توسعه مردم این مناطق است.

در نخستین پویش هر هفته _ الف _ ب _ ایران در سال ۱۴۰۰،  همزمان پنج طرح بزرگ شبکه توزیع نیروی برق کشور در قالب هشت هزار و ۱۴۲ پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق با مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور به بهره برداری رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها