معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در سفربه کرمان خبرداد:

رشد 10 برابری اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس کشور

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد

ساخت کلاس های ایمن و استاندارد در سال ۱۴۰۰

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: با سرلوحه قرار دادن شعار سال ۱۴۰۰ ساخت کلاس های ایمن و استاندارد در دستور کار نوسازی مدارس است.
کد خبر: ۱۳۰۹۴۶۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، سید محمد واعظی نژاد، در دیدار با احمد آبیار مدیرکل بازرسی استان کرمان افزود: شعار سال ۱۴۰۰ که از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری می باشد را سرلوحه کارمان قرار داده ایم و برنامه داریم با تولید کلاس های ایمن و استاندارد در راستای تحقق این شعار گام های موثر و بلندی را برداریم.

وی با اشاره به اینکه نوسازی و ساخت مدارس کانکسی، بلوکی و عشایری در دستور کار داریم، تصریح کرد: طراحی مدارس با  سازه های جدید و نو با توجه به زیست محیط هایی که در منطقه داریم از برنامه های جدی و اولویت دار نوسازی مدارس در سال جدید است. 

وی از پاسخگویی و ارتباط با مردم از طریق سامانه الکترونیکی (سامد)خبردادوگفت:طی دومرحله از طریق این سامانه به درخواست ها و شکایات مردمی پاسخ لازم داده شد و موارد قابل پیگیری نیز در دست اقدام است.

واعظی نژاد،دررابطه بااجرای پروژه های نوسازی مدارس افزود:امیدواریم با مصوبات خوب کمیسیون تلفیق مجلس و اعتبارات خوبی که برای سازمان نوسازی مدارس مصوب شده ، به حول قوه الهی سال خوبی در حوزه ساخت و ساز مدارس خواهیم داشت.

احمد آبیار مدیرکل بازرسی استان نیز در این دیدار گفت: انجام وظیفه و خدمت به مردم هدف مشترک همه دستگاههای دولتی در حوزه های مختلف است.

وی بر نظارت بر انجام وظایف مدیران دستگاههای دولتی در سال جدید تاکید کرد وافزود: ترک فعل مسئولان موضوع اولویت دار ما می باشد که ریاست قوه قضاییه بر آن تاکید موکد کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها