سریال «گاندو» روایتگر برخی از پرونده های امنیتی کشورمان بود که فصل اول آن در سال 98 با محوریت پرونده «جیسون رضائیان» روی آنتن رفت.
کد خبر: ۱۳۰۹۴۶۰
به گزارش جام جم آنلاین، این مجموعه با به تصویر کشیدن هوشمندی و توانایی جوانان ایرانی توانست حس غرور ملی و اقتدار ماموران امنیتی کشور را بیش از گذشته در دل مخاطبان زنده کند. در ادامه به دلیل استقبال مردم از این سریال، فصل دوم آن با روایتی از برخی اتفاقات موازی با ایام مذاکرات هسته ای 5+1 در تعطیلات نوروزی از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت، اما ورق زدن این پرونده های جاسوسی-امنیتی با حواشی ای زیادی از سوی برخی چهره های فرهنگی و سیاسی همراه شد .

مجتبی امینی – تهیه کننده این سریال با تاکید بر اینکه در دنیای امروز نمی توان غیرشفاف با موضوعات برخورد کرد، گفت: استقبال مردم در فصل اول این سریال نشان داد که ذائقه مردم و مخاطب با این ژانر همسو است. اگر ما در مدیوم تصویر انتقادات و مطالباتمان را مطرح نکنیم پس کجا باید این اتفاق بیفتد؟ زمانه، زمانه ای نیست که بشود غیر شفاف با موضوعات برخورد کرد. ما به مطالبه «گاندو» اعتقاد داریم و تا انتها هم پای آن ایستاده ایم.

از سویی دیگر داریوش فرهنگ، بازیگر این سریال معتقد است راه اندازی این سریال یک طرز تلقی و تفکر بود و وحید رهبانی دیگر بازیگر اصلی این سریال می گوید هیچ ایرادی ندارد و تمام صداها باید شنیده شوند.

جواد افشار، کارگردان «گاندو» هم حواشی پیش آمده برای این سریال را طبیعی می داند و توضیح می دهد: برخی از موضوعات و لایه های مطرح شده در این سریال وام گرفته از مستندات تاریخی است و برخی اشاراتی به مستندات تاریخی دارد و حتی می توان گفت برخی از موضوعات مطرح شده 100 درصد مبتنی بر واقعیات است. طبیعی است وقتی یکسری مسائل را بخواهیم بازگو با بازخوردهای منفی افرادی هم مواجه شویم.  
 
تعداد بازدید : 193

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها