رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین معماری استان کرمان خبرداد:

برگزاری گردهمایی بزرگ معماران استان کرمان در تالار فرهنگ و هنر

استاندار کرمان در افتتاحیه سمپوزیوم مجسمه‌سازی عنوان کرد

اثرگذاری کرمان در تولید مفاهیم نوین در حوزه هنر، معماری و فرهنگ

استاندار کرمان گفت: کرمان این ظرفیت را دارد که به عنوان یک مرکز تولیدکننده مفاهیم و پیام‌های نوین در حوزه هنر، معماری و فرهنگ اثرگذاری کند.
کد خبر: ۱۳۰۹۳۷۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کرمان عصر 15فروردین ماه با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، شهردار واعضای شورای شهر کرمان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل پردیسان قائم (عج) افتتاح شد.

استاندار کرمان در این مراسم از اقدامات شهرداری و شورای شهر در تنوع فعالیت‌های فرهنگی و هنری، ساخت و ساز شهری، فضای سبز و زیباسازی شهر قدردانی کرد و گفت: شهرداری‌ها ماموریت‌های چند وجهی به عهده دارند.

علی زینی‌وند افزود: اهمیت شهرداری در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد شهری و روابط فرهنگی و سیاسی در قالب دیپلماسی شهری است و در دنیا دیپلماسی شهری بخش قابل توجهی از تعامل روابط بین الملل را به صورت نرم انجام می‌دهد.

استاندار کرمان از تاثیرگذاری شهرداری‌ها به ویژه شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها در تولید فرهنگ، هنر، گفتمان‌سازی اقتصاد شهری و ترویج سبک معماری بر مناطق پیرامونی خود نام بردوگفت: کرمان این ظرفیت را دارد که به عنوان یک مرکز تولیدکننده مفاهیم و پیام‌های نوین در حوزه هنر، معماری و فرهنگ اثرگذاری کند.

استاندار کرمان عنوان کرد: شهرداری‌ها باید بتوانند تلقی و ذهنیت عمومی مردم را نسبت به فعالیت خود یعنی عوارض و پل‌سازی و اینگونه موارد تغییر داده و قطعا آن زمان مشارکت شهروندان در اداره شهر با تنوع بیشتری را شاهد خواهیم بود.

چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کرمان 5 تا 27 فروردین ماه در مجموعه پردیسان قائم (عج) شهر کرمان در حال برگزاری است.در مرحلۀ اول این سمپوزیسیوم با اعلام فراخوان کشوری، 22 اثر ارسالی به این سمپوزیوم توسط داوران انتخاب شد که بعد از ساخت ماکت و ارسال آن به دبیرخانۀ، 12 اثر طی دورۀ برگزاری سمپوزیوم اجرا خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها