براساس گزارش یک نشریه عربستانی، هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) به اطلاع تمام کمیته‌های خود رسانده است که هیچگونه درخواست یا اعتراضی در خصوص زمان و مکان برگزاری مراحل پلی‌آف و گروهی لیگ قهرمانان پذیرفته نشده و تصمیمات اتخاذ شده قطعی است.
کد خبر: ۱۳۰۹۳۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، براساس گزارش نشریه الاقتصادیه عربستان بنابر توضیحات یک منبع آشنا به امور تصمیمات اتخاذ شده قطعی بوده و تنها در موارد ضرورت قابل تغییر است؛ این منبع همچنین تاکید کرده است که مقررات مربوط به انصراف از بازی‌ها برای تمامی تیم‌ها اعمال شده و پرونده درخواست شهرهای میزبان که با اجرای استانداردها و شرایط موافقت کرده‌اند، در میان تمامی درخواست‌های میزبانی بهترین بوده است.

الهلال، الاهلی و النصر به ترتیب میزبانی گروه‌های اول، سوم و چهارم را برعهده دارند و الشارجه امارات و گوآ هند از دیدارهای گروه دوم و پنجم میزبانی خواهند کرد.

«مُنعم فاخوری» ناظر بین المللی اُردنی تایید شده توسط فیفا و ای‌اف‌سی ضمن ابراز تعجب از اعتراضات گفت: به شخصه معتقدم که درخواست‌ها برای رد صلاحیت برخی از شهرهای میزبان تنها یک موضع گیری است. به هر حال، هرگونه انصراف از حضور در بازی‌ها، جریمه‌هایی را متناسب با دستورالعمل‌های تورنمنت به همراه خواهد داشت.

براساس مقررات، هر باشگاهی که از حضور در رقابت‌ها انصراف دهد، ضمن دو دوره محرومیت از حضور در این تورنمنت به پرداخت جریمه ۲۰ هزار دلاری محکوم خواهد شد؛ ضمن اینکه درصورتی که انصراف پیش از آغاز مرحله گروهی باشد جریمه مذکور ۳۰ هزار دلار و در صورتی که انصراف در حین برگزاری مرحله گروهی باشد مبلغ جریمه ۵۰ هزار دلار خواهد بود؛ علاوه بر این انصراف در مرحله یک هشتم یا مراحل بعدی، ۱۰۰ هزار دلار جریمه به همراه خواهد داشت.

تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد خوزستان نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها