سیم و کابل:یکی از اصلی ترین مشخصه هایی که برای کابل ها مطرح می‌شود میزان قدرت تحمل جریان الکتریکی آنها می باشد که البته این مورد به نوع کابل و شرایط محیطی و مکان نصب کابل ها وابسته است.
کد خبر: ۱۳۰۹۱۴۷

 در واقع در مواردی که انتقال و توزیع انرژی الکتریکی و تجهیزات برقی مطرح باشد نیاز به استفاده از کابل وجود داشته است.

راهنمای خرید سیم و کابل برق با بهترین قیمت

در صورتی که میزان جریان از حد مجاز فراتر رود علاوه بر اینکه می‌تواند گرم شدن کابل را به همراه داشته باشد بلکه گاهی منجر به سوختن نیز خواهد شد.

در زمان انتخاب سیم و کابل باید افت ولتاژ آن را نیز در نظر بگیرید چرا که با کاهش ولتاژ دستگاه های صنعتی علاوه بر اینکه می‌تواند در عملکرد آن اشکالات را به وجود بیاورد بلکه گاهی می‌تواند به دستگاه نیز آسیب‌های وارد شود؛ پس به صورت کلی زمان انتخاب کابل برق باید نکات را مد نظر گرفت:

  • هیچگاه نباید جریان مصرفی از جریان مجاز کابل فراتر شود
  • سطح مقطع کابل با وجود تلفات الکتریکی باید تا حدی که امکان دارد مقرون به صرفه باشد
  • باید کابل با پوشش مناسب و با توجه به شرایط محیطی انتخاب شود
  • افت ولتاژ کار از حد مجاز نباید زیادتر رود
  • و...

قیمت کابل برق

قیمت کابل برق با توجه به میزانی که شما می‌خواهید بخرید و نوع و سفارش شما متفاوت است؛ البته شما زمانی که می خواهید سیم و کابل برق خریداری کنیم بهتر است از متخصصان و کارشناسان تهران برق کمک بگیرید. قیمت انواع کابل برق و سیم به قیمت مواد اولیه بستگی داشته و همچنین با توجه به شرایط بازار قیمت مواد اولیه نیز ثابت نمی باشد.

 برای اینکه بتوانید از قیمت روز محصولات و کابل برق مطلع شوید باید از فروشگاه های فروش محصولات و تجهیزات برقی و روشنایی استعلام بگیرید.

قیمت کابل ها با توجه به نوع هادی و سطح مقطع آنها و همچنین طراحی کابل و لایه‌های آنها و میزان رشته کابل محاسبه می گردد و همچنین کیفیت تولید و نوع و کیفیت محصولاتی که در ساخت آنها به کار رفته بر روی قیمت اصلی کابل برق تاثیر خواهد داشت.

معرفی تهران برق

اگر به دنبال یکی از بهترین مرجع های فروش تجهیزات برقی و لوازم روشنایی هستید می توانیم تهران برق را به شما معرفی کنیم.

 تهران برق از جمله فروشگاه هایی است که شما می توانید هرگونه لوازمی که در خصوص روشنایی، برق صنعتی، سیم و کابل را خریداری نمایید و مطمئن باشید که توانسته است در طول ۱۵ سال سابقه کاری خود اجناسی را به مشتریان عرضه کند که علاوه بر دارا بودن بهترین قیمت ها بلکه از بالاترین کیفیت ها نیز بهره‌مند باشد.

 در واقع محصولاتی که توسط تهران برق به مشتریان عزیز ارائه می شود از بهترین نمونه های بازار بوده و با اطمینان به مشتری داده می‌شود. این مجموعه تمامی تلاش خود را کرده است تا بتواند در مقایسه با رقبا تمامی محصولات اماده عرضه به مشتری را در بهترین نوع کیفیت و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

 هدف از ایجاد فروشگاه اینترنتی تهران برق ارائه محصولات عالی به مشتریان و صرفه جویی در زمان و راحتی آنها بوده است و همچنین این مجموعه همواره از زمان تاسیس تا کنون بهترین قیمتها را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 اگر تصمیم دارید برای منزل یا محل کار خود از تجهیزات برقی و روشنایی استفاده کنید یا به وسایل برق صنعتی نیاز دارید همین حالا می توانید به تهران برق به نشانی https://tehranbargh.com/ مراجعه کنید و درخواست خود را در خصوص محصولات مورد نظرتان به ثبت برسانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها